دانلود بازی Driving School 2016 3.1.0 – آموزش رانندگی برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Driving School 2016 1.1.0 - آموزش رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Driving School 2016 برای اندروید

| بازی آموزش رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Driving School 2016 3.1.0 نام بازی جدید در سبک شبیه سازی رانندگی وسایل نقلیه مختلف است. اگر شما هم علاقمند به یادگیری رانندگی ماشین های سبک ، سنگین ، موتور سیکلت و … هستید و می خواهید از نکات مهم در مورد هریک از آنان مطلع شوید ، Driving School 2016 به عنوان یک بازی آموزش رانندگی حرفه ای ، آماده نصب بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست. بازی آموزش رانندگی 2016 ، به شما این امکان را می دهد که مهارت های رانندگی خود را با انواع وسایل نقلیه در مسیرهای گوناگونی همچون شهرستانها، جاده های کشور، بزرگراه ها، بیابان ها، کوهستان و … تقویت کنید.

اگر شما هم از علاقمندان به بازی هایی با شبیه سازی دقیق رانندگی هستید ، آموزش رانندگی 2016 یکی از بهترین گزینه ها است ؛ چرا که شما می توانید در حالت دستی کنترل کلاچ و ترمز را به دست خود گرفته و دنده را خودتان عوض کنید ! این بازی در مجموع 50 مرحله مختلف را آماده کرده است که با پشت سر گذاشتن آنان می توانید مهارت های رانندگی خود را به چالش بکشانید. هم اکنون می توانید بازی Driving School 2016 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Driving School 20161 Driving School 20162 Driving School 20163 Driving School 20164

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 90/127 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR