دانلود بازی Epistory Typing Chronicles برای PC

دانلود بازی Epistory Typing Chronicles برای PC

 

دانلود بازی Epistory Typing Chronicles برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی دخترک نویسنده |

| نسخه PLAZA |

 

Epistory Typing Chronicles بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Fishing Cactus ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Epistory بازی جدیدی است که در فضایی ماجراجویانه به تصویر کشیده می شود ، این بازی داستانی از یک دخترک نویسنده را به تصویر می کشد که با بهره گیری از منبعی غنی از از الهامات هنری ، سعی در تکمیل نوشته های خود دارد. در این بازی شما در نقش تداعی کننده ایده ها و الهامات هنری نقش آفرینی خواهید کرد ، جهانی دست نخورده که همانند صفحه ای خالی نمایان می شود ، ماجراجویی خود را در چنین جهانی آغاز کنید تا به زودی دنیایی زیبا و زنده را شاهد باشید.

در این بازی شما وظیفه دارید معماها را حل کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کنید. همانطور که شما در روند بازی پیشروی داشته و در جهانی اریگامی شکل قدم می گذارید ، در این بازی شما کنترل دخترکی را به دست میگیرید که ذهنی سرشار از شوق و ذوق هنری دارد ، در تمامی بخش های بازی او سوار بر یک روباه کاغذی است که با هنر اریگامی شکل گرفته ؛ علاوه بر حل معماها می بایست در نبردها و رویارویی با دشمنان نیز پیروز باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Epistory Typing Chronicles را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Epistory Typing Chronicles1 Epistory Typing Chronicles2

 

Epistory Typing Chronicles3 Epistory Typing Chronicles4

 

Epistory Typing Chronicles5 Epistory Typing Chronicles6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Microsoft Windows Xp/Vista/7/8/8.1
Processor: Intel Core I5 2400 -Or- Amd Phenom Ii X6 1100t
Memory: 4 Gb Ram
Graphics: Ati Radeon Hd4850 -Or- Geforce Gtx 295 – Does Not Support Intel Integrated Graphics Cards
Storage: 1 Gb Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 417 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR