دانلود بازی Rally Racer Dirt 2.0.4 – رالی خاکی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Rally Racer Dirt 1.4.0 - رالی خاکی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Rally Racer Dirt برای اندروید

| بازی رالی خاکی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Rally Racer Dirt 2.0.4 بازی جدیدی در سبک مسابقات اتومبیل رانی در جاده های خاکی است. در این بازی شما می توانید مهارت های رانندگی خود را ضمن رقابت با راننده های خبره به چالش بکشانید. بازی Rally Racer Dirt همانطور که نامش پیداست ، چالش هایی هیجان انگیز از مسابقات رالی را در خود دارد و در آن خبری از ترافیک های شهری و از این قبیل شلوغی ها نیست ! بازی رالی ریسر درت ترکیبی از رالی و هیجان سرعت های دیوانه کننده با دریفت های هیجان انگیز است. از آن جا که رانندگی در جاده های خاکی ، لغزش بیشتری را در مقایسه با آسفالت دارد ، شما در پیچ و خم های جاده های خاکی ، صحنه های شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد !

Rally Racer Dirt دارای یک محیط گرافیکی منحصر به فرد با جزئیات بسیار بالا است که ضمن پخش موزیک های پس زمینه متناسب با رقابت های رالی ، لذت خاصی را به کاربر القا می کند. شما در این بازی می توانید اتومبیل خود را از میان 10 مدل مختلف از خودروهای رالی انتخاب کرده و از امکانات نامحدود تیونینگ لذت ببرید ! هم اکنون می توانید بازی Rally Racer Dirt را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rally Racer Dirt1 Rally Racer Dirt2 Rally Racer Dirt3 Rally Racer Dirt4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR