دانلود بازی LWP – LAN Multiplayer FPS 4.1f1 – تیراندازی اول شخص برای اندروید

دانلود بازی LWP – LAN Multiplayer FPS 4.1f1 - تیراندازی اول شخص برای اندروید

 

دانلود بازی LWP – LAN Multiplayer FPS برای اندروید

| بازی تیراندازی اول شخص برای اندروید |

 

LWP – LAN Multiplayer FPS 4.1f1 بازی جدیدی در سبک اکشن و اول شخص برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که می توانند در هر جا و مکانی همراه با دوستان خود در شبکه محلی به نبرد و تیراندازی بپردازند. اگر شما هم گیمرهای دهه گذشته بوده باشید ، به احتمال بسیار با بازی کانتر استریک آشنایی دارید. LWP – LAN Multiplayer FPS حال و هوای کانتراستریک را در دستگاه های اندرویدی برای شما تداعی می کند ، همانند کانتراستریک ، شما می توانید در هر زمانی با دوستان خود در یک شبکه محلی متصل شده و به صورت چند نفره در قالب تیم های جنگی به نبرد با همدیگر بپردازید.

LWP – LAN Multiplayer FPS دارای حجمی مناسب است که تقریبا بر روی هر دستگاه اندرویدی اجرا می شود ، از این رو شما برای اجرای این بازی حتی نیازی به دستگاه های قدرتمند نخواهید داشت ! شما می توانید با قرار گرفتن در یک شبکه محلی ، با تعداد 10 نفر از دوستان خود نبردهایی را در زمان واقعی تجربه کنید و از تجربه طیف وسیعی از اسلحه ها در این بازی لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی LWP – LAN Multiplayer FPS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

LWP – LAN Multiplayer FPS1 LWP – LAN Multiplayer FPS2 LWP – LAN Multiplayer FPS3 LWP – LAN Multiplayer FPS4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR