دانلود بازی Rage Racing 3D 1.0.082 – اتومبیل رانی خشن برای اندروید

دانلود بازی Rage Racing 3D 1.0.082 - اتومبیل رانی خشن برای اندروید

 

دانلود بازی Rage Racing 3D برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی خشن برای اندروید |

 

Rage Racing 3D 1.0.082 تجربه ای منحصر به فرد و بسیار عالی ، مختص طرفداران سری بازی های اتومبیل رانی است. اگر شما هم از طرفداران سر سخت سری بازی های اتومبیل رانی با ترکیب فضای تعقیب و گریز خودروهای لوکس و اسپرت و ماشین های پلیس هستید ، Rage Racing 3D بهترین انتخاب برای شماست ! در توضیحات بازی Rage Racing 3D آمده است که این بازی از ترکیب پارکور و اتومبیل رانی حاصل شده است ! بدین معنا که اگر شما چالاکی و فرز بودن ورزش پارکور را به دنیای اتومبیل رانی وارد کنید ، یک گیم پلی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

در این بازی می توانید بر روی سطح جاده های دریفت بکشید و رد تایرهایتان را بر روی آن حک کنید ، از تعقیب و گریز ماشین پلیس ها به خوبی فرار کنید و موانع را پشت سر بگذارید. این بازی دارای مجموعه ای از اتومبیل های لوکس و اسپرت با امکانات شخصی سازی است که در طول بیش از 100 مرحله هیجان انگیز ، مهارت های شما را به چالش خواهد کشاند. هم اکنون می توانید بازی Rage Racing 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rage Racing 3D1 Rage Racing 3D2 Rage Racing 3D3 Rage Racing 3D4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR