دانلود بازی کم حجم Claws and Feathers 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Claws and Feathers 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Claws and Feathers 2 برای کامپیوتر

| بازی پنجه های گربه و پرهای جوجه 2 |

 

Claws and Feathers 2 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و فکری می باشد که در سال 2015 توسط Alawar Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. خود را برای نسخه دوم بازی Claws and Feathers آماده کنید ! پرنده ها را در طول ده ها مرحله رنگارنگ و هیجان انگیز بازی Claws and Feathers 2 با همدیگر ردیف کنید تا تمامی جوجه های زندانی را آزاد کنید. نسخه جدید این بازی با یک تم جالب و طنزآلود دزدان دریایی ترکیب شده و در نگاه اول توجه همگان را به خود جلب می کند.

در بازی Claws and Feathers 2 می بایست در تلاش باشید که پرنده ها را در طول مراحل بازی در کنار همدیگر به صورت 3 تایی یا بیشتر ردیف کنید. شما در این بازی می توانید کنترل تعداد بسیاری از پرنده های رنگی را به دست بگیرید و با کسب دستاوردها و قدرت های ویژه ، پرنده های زندانی شده را آزاد کنید وبه کمک دوستان خود ، انتقامتان را از گربه های چاق و چله بگیرید.  هم اکنون می توانید بازی Claws and Feathers 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Claws and Feathers 21 Claws and Feathers 22

 

Claws and Feathers 23 Claws and Feathers 24

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 203 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 201 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR