دانلود Polaris Office + PDF 7.2.11 – مدیریت و ویرایش اسناد آفیس در اندروید

دانلود Polaris Office + PDF 7.2.3 - مدیریت و ویرایش اسناد آفیس در اندروید

 

دانلود Polaris Office + PDF برای اندروید

| نرم افزار مدیریت و ویرایش اسناد آفیس در اندروید |

 

Polaris Office + PDF 7.2.11 نام یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مدیریت و ویرایش اسناد آفیس و فایل های PDF در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که از سوی 36 میلیون کاربر مختلف ، به عنوان برترین اپلیکیشن آفیس شناخته می شود. این نرم افزار ضمن سازگاری کامل و قدرتمند اسناد Microsoft Office ، قادر به لودینگ بسیار سریع انواع فایل های آفیس می باشد. توسط Polaris Office شما می توانید اسناد خود را در هر جا و مکان و صرف نظر از دستگاه و سیستم عامل ویرایش و منتشر کنید ! Polaris Office + PDF به شما امکان ایجاد ، مدیریت و یا ویرایش انواع فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت را می دهد ، شما توسط Polaris Office + PDF می توانید به بسیاری از قابلیت های اصلی اپلیکیشن آفیس نظیر پوسته های مختلف ، ترنزیشن های پاورپوینت ، قالب های مختلف و همچنین نمودارهای حرفه ای در نرم افزار اکسل دسترسی داشته باشید.

Polaris Office ضمن سازگاری کامل با انوع سرویس های ابری ، شما را قادر می سازد به اسناد مورد نظرتان در تمامی دستگاه ها دسترسی داشته و آنان را ویرایش نمایید. از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل مستقیم انواع فرمت های آفیس به فرمت PDF و اجرای سریع آنان و همچنین امکان به اشتراک گذاری در انواع شبکه های اجتماعی و ایمیل اشاره کرد.  هم اکنون می توانید نرم افزار Polaris Office + PDF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Polaris Office + PDF1 Polaris Office + PDF2 Polaris Office + PDF3 Polaris Office + PDF4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR