دانلود AVG Cleaner – Phone Clean-Up 3.0.1.1 – پاک سازی گوشی های اندروید

دانلود AVG Cleaner - Phone Clean-Up 3.0.1.1 - پاک سازی گوشی های اندروید

 

دانلود AVG Cleaner – Phone Clean-Up

| نرم افزار پاک سازی گوشی های اندروید |

نسخه Pro Unlocked

 

AVG Cleaner – Phone Clean-Up 3.0.1.1 نام نرم افزاری جدید به منظور پاک سازی فضای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای بهینه ساز را در درون خود جای داده است تا به واسطه آنان بتوانید فایل های بیهوده را از دستگاه اندرویدی تان پاک کرده و بدین ترتیب باعث افزایش فضای حافظه ذخیره سازی ، از بین بردن فایل های موقت ، کش و بیهوده و در نهایت افزایش بازدهی گوشی یا تبلت شخصی تان شوید. علاوه بر این ها ، این نرم افزار قادر است ضمن بهینه سازی مصرف باطری ، عمر نگهداری شارژ باطری دستگاه شما را نیز افزایش دهد.

AVG Cleaner – Phone Clean-Up می تواند با یک اسکن اتوماتیک ، فایل های خراب ، اضافه ، شکسته و یا تکراری را در بخش های مختلف حافظه تلفن همراه یا تبلت اندرویدی تان تشخیص داده و بدین ترتیب با حذف آنان بخش وسیعی از حافظه شما را آزاد نماید.این نرم افزار می تواند با تنظیم اطلاعیه های مناسب ، فرآیند پاک سازی فایل های خراب ، موقت ، فایل های تکراری و … را به شما یادآوری کند. شما می توانید با استفاده از AVG Cleaner – Phone Clean-Up بهره وری دستگاه را تا حد بسیاری افزایش داده و همچنین عمر باطری دستگاهتان را نیز بهینه سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AVG Cleaner – Phone Clean-Up را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AVG Cleaner - Phone Clean-Up1 AVG Cleaner - Phone Clean-Up2 AVG Cleaner - Phone Clean-Up3 AVG Cleaner - Phone Clean-Up4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR