دانلود بازی Tower Defense Tank WAR 1.1.03 – جنگ تانک ها برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Tower Defense Tank WAR 1.1.03 - جنگ تانک ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Tower Defense Tank WAR برای اندروید

| بازی جنگ تانک ها برای اندروید + دیتا |

 

Tower Defense Tank WAR 1.1.03 بازی جدید و هیجان انگیزی در سبک دفاع از برج و نبرد تانک ها برای دوست داران این سبک است. بسیاری از معیارهای مختلف یک مبارزه همه جانبه تانک ها در بازی Tower Defense Tank WAR رعایت شده و کمتر کاربری را می توان یافت که به گیم پلی آن معتاد نشود ! در این بازی شما می توانید به منظور دفاع از سرزمین خود و عدم پیش روی نیروهای دشمن ، از برج ها استفاده کرده و نیروهای خود را در آنان مستقر کنید.

Tower Defense Tank WAR با آپدیت های مداوم ، همواره نیروهای جنگی جدیدی را به محیط بازی اضافه خواهد کرد ، تاکنون حضور تانک ها ، هواپیماهای جنگی ، هلیکوپترها و همچنین ربات های محافظ برج ها در این بازی دیده شده اند ، از این رو شما می توانید برای پیروزی در یک جنگ تمام عیار در بازی Tower Defense مهارت های خود را به چالش بکشانید.  هم اکنون می توانید بازی Torque Burnout را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tower Defense Tank WAR1 Tower Defense Tank WAR2 Tower Defense Tank WAR3 Tower Defense Tank WAR4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 + 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR