دانلود AnTuTu Benchmark 6.2.8 – تست بنچمارک گوشی های اندروید

دانلود AnTuTu Benchmark 6.0.1 - تست بنچمارک گوشی های اندروید

 

دانلود AnTuTu Benchmark برای اندروید

| نرم افزار نمایش بنچمارک و تست کارایی گوشی های اندروید |

 

AnTuTu Benchmark 6.2.8 نام اپلیکیشن محبوب و قدرتمندی است که بسیاری از کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید از آن برای نمایش قدرت سخت افزاری دستگاه هایشان استفاده می کنند. به کمک انتوتو بنچمارک ، میتوانید کامل ترین مهم در مورد دستگاهتان را مشاهده کنید. در برخی مواقع لازم است برای به دست آوردن اطلاعات سخت افزاری دقیق گوشی یا تبلت های اندرویدی ، به سراغ اپلیکیشن های بنچمارک بروید. چرا که این گونه اپلیکیشن ها ، اطلاعات Fake یا دروغین به نمایش نمی گذارند و هرآنچه که توسط آنان نمایش داده شود ، می توند معیار بسیار مهمی برای کارایی گوشی یا تبلت شما باشد. بنابراین هرچند اطلاعات نسبتا کاملی از قدرت سخت افزاری گوشی خود دارید ، بهتر است برای اطمینان کامل از آنان ، یک بنچمارک کامل از آن تهیه کنید.

AnTuTu Benchmark با دارا بودن بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان ، برترین اپلیکیشن نمایش بنچمارک و تست کارایی گوشی ها و تبلت های اندرویدی به شمار می اید. زمانی که شما تنها با یک انتخاب ، دکمه Go را انتخاب می کنید ، انتوتو بنچمارک تمامی معیارهای مهم از قبیل UX, GPU, RAM, CPU, I/O را تست کرده و سپس به هریک از این بخش ها به صورت جداگانه ، نمره ای را اختصاص می دهد. این اطلاعات می توانند در سرورهای Antutu ذخیره شوند تا بدین ترتیب کاربران قادر باشند مشخصه های گوشی یا تبلت خود را با سایر مدل های رقیب مقایسه کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار AnTuTu Benchmark را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات نسخه جدید :

– Fixed Several Bugs.
– Enhance The Loading Speed WIFI Charting Environment.

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnTuTu Benchmark1 AnTuTu Benchmark2 AnTuTu Benchmark3 AnTuTu Benchmark4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR