دانلود بازی Farming Simulator 15 Holmer برای PC

دانلود بازی Farming Simulator 15 Holmer برای PC

 

دانلود بازی Farming Simulator 15 Holmer برای کامپیوتر

| بازی شبیه سازی کشاورزی |

| نسخه SKIDROW |

 

Farming Simulator 15 Holmer بازی جدیدی در سبک شبیه سازی می باشد که در سال 2016 توسط Giants Software ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. عنوانی نام آشنا و بسیار دوست داشتنی برای طرفداران سبک بازی های مدیریت مزرعه و شبیه سازی کشاورزی ! به نسل جدیدی از بازی های شبیه سازی کشاورزی خوش آمدید ! با بهره گیری از موتور بازی سازی جدید ، Farming Simulator 15 دنیایی حیرت انگیز را به تصویر می کشد ؛ شبیه سازی کشاورزی ، این بار با بهره گیری از جلوه های بصری فوق العاده با جزئیات بسیار بالا ، نسل جدید مشاغل کشاورزی را با ابزارها و وسایل حمل و نقل جدید به تصویر می کشاند. با توجه به استقبال بی نظیر شما کاربران و دوست داران بازی Farming Simulator 15 ، در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با جدیدترین آپدیت DLC این بازی ، با نام Farming Simulator 15 Holmer در خدمت شما عزیزان هستیم.

در این بازی شما می توانید بسیاری از جلوه های زندگی زیبا در کنار شغل کشاورزی را تجربه کنید ، از نگهداری دام ها در روستا گرفته تا پرورش محصولات و راه اندازی یک تجارت گسترده از طریق فروش میوه ها ، سبزیجات ، پروش انواع گیاهان و … ؛ بازی جدید Farming Simulator 15 Holmer ، شما را بیش از پیش به دنیای هیجان انگیز کشاورزی مدرن وارد می کند ! نسخه جدید این بازی دارای 2 وسیله نقلیه با برند های جدید و همچنین 7 وسیله جدید از کمپانی های Holmer, Bergmann, Zunhammer می باشد که شامل ماشین برداشت غندر قند و یک سیستم نقلیه چند ماژوله و تعدادی دیگر از تجهیزات مدرن کشاورزی می شود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Farming Simulator 15 Holmer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Farming Simulator 15 Holmer1 Farming Simulator 15 Holmer2

 

Farming Simulator 15 Holmer3 Farming Simulator 15 Holmer4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Microsoft Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.0 Ghz Intel Or Equal Amd-Processor
Memory: 2 Gb Ram
Graphics: 512 Mb Of Video Memory Ati Radeon Hd 2600/Nvidia Geforce 8600 Or Higher
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 3 Gb Available Space
Additional Notes: Internet Connection Required For The Online Game

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.46 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR