دانلود Grafx Creative Studio 2.6.85 – طراحی کارت ویزیت، روزنامه و تصویر زمینه

دانلود Grafx Creative Studio 2.6.85 - طراحی کارت ویزیت، روزنامه و تصویر زمینه

 

دانلود Grafx Creative Studio

| نرم افزار طراحی کارت ویزیت، روزنامه و تصویر زمینه |

 

Grafx Creative Studio 2.6.85 نام یک استودیوی خلاقانه و حرفه ای ، به منظور طراحی انواع آثار گرافیکی و هنری از قبیل کارت پستال ، کارت ویزیت ، روزنامه ، تصاویر پس زمینه و … است. مراحل نصب این نرم افزار بسیار ساده انجام گرفته و نیاز به تنظیمات خاصی ندارد ، پس از آن شما می توانید تنها با چند کلیک ساده ، انواع کارهای گرافیکی تان را در محیطی حرفه ای انجام دهید. این نرم افزار دارای یک محیط کاربری مدرن و منظم است که تنها شامل یک نوار ریبون همانند ابزارهای مایکروسافت آفیس می باشد ، در این نوار شما می توانید به تمامی ابزارهای مورد نظرتان دسترسی سریع پیدا کنید.

Grafx Creative Studio دارای تعداد بسیاری از ابزارهای گرافیکی و ویرایشی است که از جمله آنان می توان به قالب های از پیش آماده شده بسیاری برای طراحی کارت ویزیت لاکچری ، روزنامه ها ، کاورها ، والپیپرها ، لوگو ها و … اشاره کرد. علاوه بر این ها ، شما به مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای برای ترسیم اشکال گرافیکی و هندسی نیز دسترسی دارید ، همچنین می توانید طرح های از پیش آماده شده خود را نیز وارد محیط نرم افزار کرده و با ترکیب آنان ، آثاری بی نظیر را خلق کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Grafx Creative Studio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Grafx Creative Studio :

– دارا بودن ابزارهایی حرفه ای برای طراحی کارت پستال ، کارت تبریک ، لوگو ، تصاویر پس زمینه ، کارت ویزیت ، روزنامه و …

– دارا بودن قالب های از پیش آماده برای طراحی حرفه ای انواع فایل های گرافیکی در محیطی زیبا و کاربرپسند

– امکان ترسیم انواع اشکال و خطوط با استفاده از مجموعه براش های حرفه ای

– استودیوی حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی

– 100% رایگان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR