دانلود بازی کم حجم Rescue Team 5 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Rescue Team 5 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Rescue Team 5 برای کامپیوتر

| بازی تیم نجات 5 |

 

Rescue Team 5 بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و مدیریتی می باشد که در سال 2015 توسط BigFishGames برای کامپیوتر عرضه شده است. پس از استقبال بی نظیر شما کاربران عزیز از نسخه های قبلی این بازی ، تصمیم گرفتیم جدیدترین نسخه بازی محبوب تیم نجات را که پنجمین نسخه آن محسوب می شود ، در اختیار شما گیمرها قرار دهیم. به تیم مشهور نجات وارد شوید و در ماجراجویی هایی که تاکنون مشابه آن را در هیچ بازی دیگری ندیده اید ، لذت و هیجان فوق العاده ای را تجربه کنید. با استفاده از مهارت های مدیریت زمان ، موانعی را که در مسیرتان قرار می گیرد دور بزنید زیرساخت های از بین رفته را مجدداً احیا کنید و از همه مهم تر ، به نجات جان افرادی که در معرض خطر هستند بشتابید !

در نسخه پنجم این بازی نیز مردمان در معرض خطر ، منتظر یاری رساندن اعضای تیم نجات هستند ؛ خدمات کمک رسانی شما در تیم نجات 5 ، از مسیرهای کویری و دور افتاده تا سرزمین های برفی و جنگل های سرسبز ادامه پیدا می کند ، به منظور یاری رساندن به هم نوعان در هریک از این سرزمین ها می توانید از وسایل نقلیه مختلف نظیر اتومبیل یا هلیکوپتر استفاده کنید. به طور کلی در بازی تیم نجات 5 شما یکی از اعضای تیم محبوب نجات هستید که در مقابل بلایای طبیعی نظیر زلزله ، آتش فشان و … ، به یاری هم نوعان خود می شتابند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rescue Team 5 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rescue Team 51 Rescue Team 52

 

Rescue Team 53 Rescue Team 54

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 145 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 143 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR