دانلود بازی کم حجم Elias the Mighty برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Elias the Mighty برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Elias the Mighty برای کامپیوتر

| بازی الیاس توانا |

 

Elias the Mighty بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری و پازلی می باشد که در سال 2015 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با الهام گیری از داستان های افسانه ای روسیه ای ، بازی Elias the Mighty ، بازی جدیدی در سبک پازلی است که شما با مجموعه ای از اشکال و آبجکت ها سر و کار دارید که در صفحه ای رو به روی شما ظاهر می شوند. در این بازی شما وظیفه دارید اشکال مشابه به همدیگر را از نوار پایین بر روی صفحه بیندازید و آنان را همرنگ با همدیگر درآورید تا الیاس و یاران او همچنان قدرت خود را حفظ نمایند.

با مصرف غذا می توانید قدرت کاراکتر خود را افزایش دهید ، لازم به ذکر است که سلامت آنان با کاهش توانایی های شما در حل کردن پازل ها کاهش پیدا خواهد کرد. در این بازی شما می توانید با جمع آوری الماس ها ، اقدام به خرید آیتم های سنتی و تاریخی کنید و در ماجراجویی جالب بازی Elias the Mighty ، سفر تاریخی خود را به دوران قدیم از سر بگیرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Elias the Mighty را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elias the Mighty1 Elias the Mighty2

 

Elias the Mighty3 Elias the Mighty4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 32 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR