دانلود بازی Avoid Jelly Bubble 1.3 – دوری کردن از هیولاهای ژله ای برای اندروید

دانلود بازی Avoid Jelly Bubble 1.3 - دوری کردن از هیولاهای ژله ای برای اندروید

 

دانلود بازی Avoid Jelly Bubble برای اندروید

| بازی دوری کردن از حباب های ژله ای برای اندروید |

 

Avoid Jelly Bubble 1.3 بازی سرگرم کننده و جدیدی است که در آن شما می بایست با حرکت دادن یک قهرمان ژله ای دوست داشتنی به طرف های مختلف ، او را از هیولاهای حبابی ژله ای در امان نگه دارید. به کمک این بازی می توانید در هر جا و مکانی سرگرم شوید و مهارت های واکنشی و مشاهده ای خود را بالا ببرید. هدف اصلی شما در این بازی نجات دادن قهرمان دوست داشتنی بازی است ، تا جایی که امکان دارد خود را از میان هیولاها حفظ کنید و برای این هدف از تمام تمرکز و دقت خود استفاده نمایید.

هیولاهای ژله ای در بخش های مختلف صفحه نمایش ، در حال حرکت هستند و می توانید آنان را در هر جایی ببینید. شما می توانید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش و حرکت به سمت های چپ ، راست ، بالا و پایین ، ضمن دوری از هیولاها ، به سکه های طلا دست پیدا کرده و با جمع آوری آنان ، امتیازهای خود را افزایش دهید و رکوردهایی جدید را به ثبت برسانید. هم اکنون می توانید بازی Avoid Jelly Bubble را همراه با نسخه پول بی نهایت با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Avoid Jelly Bubble1 Avoid Jelly Bubble2 Avoid Jelly Bubble3 Avoid Jelly Bubble4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR