دانلود بازی Warhammer 40000 Armageddon Golgotha برای PC

دانلود بازی Warhammer 40000 Armageddon Golgotha برای PC

 

دانلود بازی Warhammer 40000 Armageddon Golgotha برای کامپیوتر

| بازی جنگ های آرماگدون در قرن 41 میلادی |

| نسخه SKIDROW |

 

Warhammer 40000 Armageddon Golgotha بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط The Lordz Games Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آرماگدون ، کلمه ای که برای دنیایی استفاده می شود که در فاجعه ی عمیق جنگ گرفتار شده است. هیچ آرامشی در میان ستاره ها وجود ندارد ؛ اکنون در قرن 41 هستیم ، تنها چیزی که معنا دارد “جنگ” است ! ما در امپراطوری انسان ها زندگی می کنیم ؛ بزرگ ترین امپراطوری کهکشن در طول تاریخ ! اما ما در این جهان تنها نیستیم ؛ چرا که دنیای جنگ و خشم با حضور ارک های گرسنه و وحشی به جهانی بی رحم تبدیل شده است ؛ بنابراین ورود شما را به دنیای تنش های در میان ستاره ای تبریک می گوئیم !

در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با DLC جدید بازی Warhammer 40000 Armageddon با عنوان Warhammer 40000 Armageddon Golgotha در خدمت شما گیمرهای عزیز هستیم. نسخه پیش روی شما نسخه ای مستقل و بی نیاز از نسخه اولیه بازی بوده و شما می توانید آن را بر روی سیستم های کامپیوتری تان نصب و اجرا کنید. نیروهای قدرتمند ارک ها ، با تمام توان خود در نبرد دوم آرماگدون دفاع کرده اند ، در میان اجساد بسیار ارک ها ، اثری از بدن Ghazghkull Mag Uruk Thraka یافت نمی شود ؛ به نظر می رسد که او همچنان زنده است و در جهان جدا شده ی Golgotha ، در حال جمع آوری نیرو و احیای مجدد قدرت ها می باشد. در این نبرد در میان ستاره ای همراه شده و با حملات غافل گیرانه خود ، نقشه های شوم Thraka را خنثی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Warhammer 40000 Armageddon Golgotha را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Warhammer1 Warhammer2

 

Warhammer3 Warhammer4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Min Spec: Windows Vista/7/8
Processor: Intel P4/Amd Athlon Xp Or Better
Memory: 1 Gb Ram
Graphics: 256mb Directx 9 Compatible Graphics Card
Directx: Version 9.0c
Storage: 100 Mb Available Space
Sound Card: Directx Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.11 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR