دانلود بازی کم حجم Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown برای کامپیوتر

| بازی زنجیره غذایی در دریا |

 

Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown بازی کم حجم جدیدی در سبک Casual و ماجرایی می باشد که در سال 2006 توسط PopCap Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی در اعماق دریاها و رمز و راز های مخفی آن به وقوع می پیوندد ، جایی که موجودات آبزی بسیار ، نمایانگر خلقت زیبای خداوند هستند. این بازی دارای محیطی جذاب و دوست داشتنی مناسب برای کودکان شماست ، بسیاری از کاربران کامپیوتر ، این بازی را در دهه های گذشته به عنوان یکی از اولین بازی های ویندوز امتحان کرده اند ، ماهی های شاد و خرم و حرکت زیبا و روان آنان در اعماق آب های دریا ، از جمله چشم اندازهای زیبای این بازی به حساب می آیند.

Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown در مجموع دارای 60 مرحله هیجان انگیز است که همگی در همین محیط انجام می شوند ، در این بازی شما 2 حالت مختلف برای بازی کردن دارید که به انتخاب خودتان می توانید با کاراکترهای مختلف از ماهی ها ، ساعات بسیاری خود را سرگرم نمایید. به طور کلی در این بازی شما می بایست از ماهی ها به گونه ای حفاظت کنید تا از شکارچیان و ماهی گیران دوری کنند و با خوردن ماهی های کوچک در دریا ، به بالاترین درجه در زنجیره غذایی برسند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown1 Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown2

 

Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown3 Feeding Frenzy 2 Shipwreck Showdown4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 17.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR