دانلود بازی کم حجم Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Battle Nexus برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Battle Nexus برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Battle Nexus برای کامپیوتر

| بازی لاک پشت های نینجا 2 نبرد نکسوس |

 

Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Battle Nexus بازی جدیدی در سبک اکشن و سوم شخص می باشد که در سال 2004 توسط Konami ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از علاقه مندان به سری لاک پشت های نینجا باشید ، با این بازی خاطرات بسیاری دارید ؛ عنوانی که در سال 2004 از سوی کونامی برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس عرضه گردید ، هم اکنون می تواند به عنوان نوستالوژی دوران کودکی یا نوجوانی شما به حساب بیاید ! همانند سایر نسخه های لاک پشت های نینجا ، تعداد 4 لاک پشت سبز رنگ با مهارت های نینجا و مبارزه ای ، به مابرزه با مخالفین خود می پردازند.

لاک پشت های نینجا ، این بار بر اثر یک اشتباه در تکنولوژی فضا زمان ، به سیاره ای عجیب و غریب و بیگانه فرستاده شده اند. آنان در این سفر پر رمز و راز با یک ربات به نام Fugitoid آشنا می شوند که به زودی به یک دوست خوب تبدیل شده و با آنان متحد می شود. اکنون وقت آن است که برای بازگشت به سیاره زمین ، در برابر هجوم دشمنان عجیب و غریب این سیاره ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2 Battle Nexus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Teenage Mutant1 Teenage Mutant2

 

Teenage Mutant4 Teenage Mutant3

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

– بازی فقط بر روی ویندوز 7 اجرا خواهد شد.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 97.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR