دانلود ReGen – Image Resizer X 1.4.0.0 – تغییر سایز تصاویر

دانلود ReGen - Image Resizer X 1.4.0.0 - تغییر سایز تصاویر

 

دانلود ReGen – Image Resizer

| نرم افزار تغییر سایز تصاویر |

 

ReGen – Image Resizer X 1.4.0.0 نام نرم افزاری جدید به منظور تغییر سایز تصاویر با سرعت و سادگی بسیار بالا است. به کمک این نرم افزار شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ، تصاویر خود را تغییر اندازه بدهید و این کار را بر روی تصاویر دسته جمعی اعمال کنید. همچنین امکان تغییر نام گروهی و اضافه کردن واترمارک به تصاویر نیز از سایر قابلیت های این نرم افزار به شمار می آیند. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد محیط برنامه کنید و برای تغییر سایز فایل های خروجی ، عرض و ارتفاع را تعیین و سپس یکی از فرمت های JPG, JPEG, GIF, BMP, PNG, TIFF, TIF, ICO را انتخاب کنید ، اکنون با یک کلیک تمامی تصاویر شما در سایز تعیین شده ذخیره سازی خواهند شد.

علاوه بر این ها ، قابلیت چرخاندن تصاویر ، امکان Flip و همچنین Mirror کردن تصاویر نیز محیا شده است. رابط کاربری این نرم افزار به گ ونه ای طراحی شده است تا هر کاربری با هر میزان دانش کامپیوتری بتواند به نیازهای خود دست پیدا کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان درج واترمارک و همچنین اعمال فیلترهای مختلف نظیر Laplace, Hipass, Find Edges, Sharpen, Color Emboss, Soften, Blur و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ReGen – Image Resizer X را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ReGen – Image Resizer X :

– امکان تغییر سایز تصاویر به صورت دسته جمعی

– امکان درج واترمارک به تصاویر به صورت گروهی

– پشتیبانی از انواع فرمت های JPG, JPEG, GIF, BMP, PNG, TIFF, TIF, ICO

– امکان اضافه کردن فیلترهای رایج به تصاویر به صورت گروهی

– امکان Flip و چرخش تصاویر به صورت دسته جمعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR