دانلود بازی Slime Rancher Galactic Bundle برای PC

دانلود بازی کم حجم Slime Rancher برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Slime Rancher Galactic Bundle برای کامپیوتر

| بازی اسلایم های ژله ای |

| نسخه PLAZA |

 

Slime Rancher Galactic Bundle بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Monomi Park ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Slime Rancher Galactic Bundle داستانی از یک جوان دلیر و دامدار با نام Beatrix LeBeau است که یک تصمیم بزرگ و حیاتی را می گیرد ، او هزاران سال نوری دور تر از زمین در سیاره ای با نام “Far, Far Range” ساکن می شود. در این مکان ، موجودات عجیب و غریبی وجود دارند که به محض آغاز بازی با آن ها رو به رو می شوید. عمده این موجودات صورتی رنگ کوچک و دوست داشتنی ای هستند که شما نباید گول ظاهر آنان را بخورید ! آنان را به کمک ابزار مکنده ای که در دستتان قرار دارد جمع آوری و در محلی امن نگهدری کنید. این ابزار همانند یک اسلحه عمل میک ند ، با این تفاوت که می تواند بسیاری از میوه ها ، غذا ها و یا موجودات صورتی را جمع آوری کرده و آنان را مجدداً در محل مورد نظرتان بازگرداند.

راه حل موفقیت شما در این سیاره ، تسلط کامل بر قابلیت های پکیج منحصر به فرد است. یک بسته وکیوم ، اسلحه در دست و یک کوله پشتی از جمله اجزای این پک هستند. این سیاره در نگاه اول بسیار آرام به نظر می رسد ، اما شما با اندکی کاوش در آن ، متوجه حضور موجودات عجیب و غریبی نیز می شوید که می توانند حتی به شما آسیب بزنند ، در میان اسلایم هایی که در محلی امن نگهداری می کنید ، ممکن است برخی از گونه های خطرناک نیز وجود داشته باشد که می بایست آنان را از سایر اسلایم ها به صورت جداگانه نگهداری کنید. پس از ابزارهای در دسترسی نهایت استفاده را کنید تا بتوانید نیازهای Beatrix LeBeau را در این سیاره فراهم آورید.  هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Slime Rancher Galactic Bundle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Slime Rancher1 Slime Rancher2

 

Slime Rancher3 Slime Rancher4

 

Slime Rancher5 Slime Rancher6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Os: Windows Xp Sp3
Processor: 2.2ghz Dual Core
Memory: 2 Gb Ram
Graphics: 512mb Vram
Directx: Version 9.0c
Storage: 1 Gb Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.57 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR