دانلود Scanner Radio Pro 6.1.1 build 6520 – اسکنر امواج رادیویی برای اندروید

دانلود Scanner Radio Pro 6.1.1 build 6520 - اسکنر امواج رادیویی برای اندروید

 

دانلود Scanner Radio Pro برای اندروید

| نرم افزار اسکنر امواج رادیویی برای اندروید |

 

Scanner Radio Pro 6.1.1 build 6520 نام نرم افزاری جالب به منظور دریافت امواج رادیویی از بیش از 5300 ایستگاه رادیویی مختلف از قبیل دفاتر پلیس ، آتش نشانی ، امواج رادیویی ارسال شده از سوی افراد آماتور و … توسط گوشی یا تبلت های اندرویدی است. شما به کمک اسکنر رادیویی در گوشی اندرویدی خود می توانید در مرحله اول نزدیک ترین امواج رادیویی را شناسایی و آنان را دریافت و پخش کنید ، این نرم افزار با دارا بودن قابلیت دسته بندی ، به شما این امکان را می دهد که امواج عمومی و یا اسکنرهای خاص را در گوشی های خود دریافت کنید. تصور کنید که بتوانید صدای مأموران پلیس را که به کمک بیسیم های مخصوص با هم ارتباط برقرار می کنند را توسط گوشی خودتان بشنوید !

Scanner Radio با پشتیبانی از ناتیفیکیشن ها ، زمانی که تعداد زیادی از افراد در حال گوش دادن به یک اسکنر خاص باشند ، اطلاعیه ای را با این مضمون در گوشی شما به نمایش می گذارد. امروزه امواج رادیویی در جای جای کره زمین در حال انتقال هستند و همچنین افراد بسیاری وجود دارند که به صورت کاملا مبتدیانه ، با استفاده از قطعات الکترونیکی ، اصوات مورد نظر را توسط امواج رادیویی منتقل می کنند ، شما نیز می توانید به عنوان یک گیرنده ی هوشمند در گوشی اندرویدی تان ، به این جمع بپیوندید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار Scanner Radio Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Scanner Radio Pro1 Scanner Radio Pro2 Scanner Radio Pro3 Scanner Radio Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR