دانلود بازی کم حجم Defense Of Greece برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Defense Of Greece برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Defense Of Greece برای کامپیوتر

| بازی دفاع از یونان |

 

Defense Of Greece بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط VolodarDev ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک بازی جادویی و پر هیجان برای طرفداران بازی های استراتژیک با ترکیب فضای دفاع از برج های نگهبانی ! بازی دفاع از یونان ، دارای محیط گرافیکی فوق العاده ای در مقایسه با حجم پایین آن است ، به گونه ای که کاربر در مدت زمانی کوتاه معتاد آن خواهد شد. ابزارهای قدرتمند بسازید ، برنامه های جنگی خود را پایه ریزی کنید و از سطح های ابتدائی به فرماندهی عظیم نیروها دست پیدا کنید.

در هر یک از مراحل Defense Of Greece ، نبردهای حماسی و چالش های منحصر به فردی وجود دارند که انتظار استراتژی های خاص شما را می کشند. مأموریت ها و وظایف شما در طول هر مرحله سخت و سخت تر می شود و شما می توانید ضمن ارتقای اسلحه ها و ابزارهایتان ، تعداد 60 مرحله هیجان انگیز این بازی را با کیفیت بهتری تجربه کنید. در این بازی انواع دشمنان شما به 14 دسته مختلف اعم از پیاده نظام ، نیروهای دریایی ، هوایی و … تقسیم می شوند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Defense Of Greece را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Defense Of Greece1 Defense Of Greece2

 

Defense Of Greece3 Defense Of Greece4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 70 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR