دانلود Acute Systems TransMac 14.2 – خواندن دیسک های مکینتاش در ویندوز

دانلود Acute Systems TransMac 14.2 - خواندن دیسک های مکینتاش در ویندوز

 

دانلود Acute Systems TransMac

| نرم افزار خواندن دیسک های مکینتاش در ویندوز |

 

Acute Systems TransMac 14.2 نام نرم افزاری است که به شما امکان خواندن و نوشتن به/از دیسک های مکینتاش را در محیط ویندوز است. از این رو شما به سادگی می توانید ایمیج های Cd/DVD را ایجاد کنید. از آنجا که فرمت دیسک های مکینتاش در محیط سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل دسترسی نیست ، TransMac می تواند امکان خواندن و نوشتن به/از دیسک های Mac را در محیط ویندوز بریتان فراهم آورد. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و آسان ، به شما امکان خواندن و نوشتن در/از دیسک های HFS و HFS+/HFSX های اپل مکینتاش را در محیط Windows می دهد.

این نرم افزار به سرعت می تواند دیسک های متصل و یا مرتبط با رایانه را که از فرمت های مکینتاش هستند شناسایی کرده و به نمایش بگذارند. اینگونه دیسک ها می توانند هارد دیسک های اکسترنال ، فلش مموری ها و یا CD/DVD باشند. TransMac به شما این امکان را می دهد که به محتویات انواع دیسک های مک در محیط ویندوز دسترسی داشته و فایل ها را بخوانید و بر روی آن ها بنویسید. شما می توانید فایل های خود را در اینگونه دیسک ها کپی و یا از آنان حذف و یا فایل های موجود در آنن را تغییر نام دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Acute Systems TransMac را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Acute Systems TransMac :

– امکان باز کردن دیسک ها و ایمیج های مک از جمله CD/DVD/Blu-ray و یا DMG ها در ویندوز

– امکان کپی کردن فایل ها در ایمیج های مک و یا DMG ها

– امکان تبدیل DMG به ISO و باز کردن فایل های DMG

– امکان رایت ایمیج های ISO و DMG بر روی CD/DVD/Blu-Ray

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و بر روی Patch کلیک کنید
– در پنجره باز شده به محل نصب برنامه رفته و فایل TransMac.exe را انتخاب کنید
– فایل ldr.dll (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR