دانلود بازی Pocket Shrek 1.35 – شرک سخنگو برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Pocket Shrek 1.35 - شرک سخنگو برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Pocket Shrek برای اندروید

| بازی شرک سخنگو برای اندروید + دیتا |

 

Pocket Shrek 1.35 بازی جدید و بسیار جالب شرک سخنگو ، عنوانی است که یک بار دیگر شرک را به صحننه ها باز میگرداند ! انیمیشن محبوب شرک ، بار دیگر بازگشته است ؛ اما این بار در قالب یک بازی اندرویدی در جیب شلوار یا کت شما ! اگر شما هم از طرفداران سری بازی های سخنگو در اندروید باشید ، احتمالا با بازی تام سخنگو آشنایی دارید. بازی تام سخنگو ، یکی از معروف ترین عناوین کاراکترهای سخنگو است که تقریباً کمتر کاربری را می توان پیدا کردن که برای حداقل یک بار با آن بازی نکرده باشد !

Pocket Shrek را می توان یک رقیب جدی برای تام سخنگو دانست ، هرگاه شرک احساس گرسنگی کرد می توانید از نوشیدنی ها و غذاهای موجود او را سیر کنید ، جالب است بدانید همانند تام سخنگو ، بازی شرک سخنگو نیز می تواند صدای شما را با صدای خنده دار شرک تکرار کند. شما در بازی شرک سخنگو می توانید با تعداد 5 مینی گیم موجود ، کودک خود را تا ساعت ها سرگرم کنید ، همچنین امکان انجام بازی و سرگرمی ها با خر دوست داشتنی شرک نیز وجود دارد. هم اکنون می توانید بازی Pocket Shrek را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pocket Shrek1 Pocket Shrek2 Pocket Shrek3

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20.7 + 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR