دانلود BuildBox 2.2.9 – ساخت بازی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی !

دانلود BuildBox 1.3.6 Build 29 - ساخت بازی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی !

 

دانلود BuildBox

| نرم افزار ساخت بازی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی |

 

BuildBox 2.2.9 x86/x64 نام نرم افزاری جدید به منظور ایجاد بازی های کامپیوتری ، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی است ! احتمالا شما هم از خواندن عنوان این مطلب متعجب شده اید ؛ Buildbox نرم افزاری است که می تواند به شما این قابلیت را بدهد که به ساده ترین شکل ممکن ، اولین بازی کامپیوتری خود را ایجاد کنید. ساختن بازی ها ، تنها با Drag کردن اشیاء به محیط نرم افزار امکان پذیر است. شما به سادگی می توانید خاصیت های هریک از آبجکت ها یا تصاویری را که به محیط نرم افزار وارد کرده اید تغییر دهید و دکمه Play را انتخاب کنید ! هر آنچه را که برای طراحی اولین بازی کامپیوتری تان در محیط ویندوز نیاز دارید ، در نرم افزار Buildbox گردآوری شده است تا شما نیز بتوانید ایده های فکری تان را در قالب یک بازی کامپیوتری به تصویر بکشانید. Buildbox به شما امکانات مدیریتی بسیار کاملی در زمینه خصوصیت ها و کنترل بر روی مراحل تعریف شده در بازی می دهد تا همه چیز را مطابق با سلیقه خودتان تنظیم کنید.

BuildBox اولین ابزاری است که شیوه بازی سازی را تا این حد ساده سازی کرده است. در واقع این نرم افزار ، ساخت بازی های کامپیوتری را به سادگی ساخت ارائه های پاورپوینت کرده است ! نرم افزار قدرتمند BuildBox ، با تأکید ویژگی های بصری ، به طراحان بازی های کامپیوتری این امکان را می دهد تا هرآنچه را در ذهن می پرورانند به تصویر بکشند. برای اضافه کردن دشمن ، کاراکتر ، اسلحه ، بک گراند و یا … ، تنها کافیست تصویر طراحی شده مورد نظرتان را به ویرایشگر مراحل اضافه کنید و پیش نمایش بازی ساخته شده را مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار BuildBox را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BuildBox :

– ساخت آسان بازی های کامپیوتری بدون نیاز به دانش برنامه نویسی

– هرکسی می تواند بازی کامپیوتری بسازد !

– طراحی گیم پلی های جدید

– ساخت بازی ها و قابل حمل بودن آنان

– امکان طراحی افکت های مخصوص و قدرت های ویژه

– مناسب برای علاقمندان به رشته بازی سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  راهنمای کامل + پسورد مورد نیاز برای نصب در فایل دانلودی موجود است.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 257 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR