دانلود Plotagon 1.10.0 – نرم افزار طراحی انیمیشن های کوتاه

دانلود Plotagon 1.10.0 - نرم افزار طراحی انیمیشن های کوتاه

 

دانلود Plotagon

| نرم افزار طراحی انیمیشن های کوتاه |

 

Plotagon 1.10.0 نام نرم افزاری جدید به منظور فراهم سازی امکان ساخت و طراحی انیمیشن های هنرمندانه است. اگر شما هم دوست دارید که برای یک بار هم که شده کارگردان یک انیمیشن کوتاه باشید ، Plotagon می تواند امکاناتی را در زمانی بسیار کوتاه برای شما فراهم آورد. به کمک نرم افزار Plotagon ، شما درست همانند یک کارگردان حرفه ای دنیای انیمیشن سازی ، بر صندلی خود تکیه زده و مراحل کار را به دست می گیرید. نرم افزار Plotagon شما را قادر می سازد که بتوانید انیمیشن هایی کوتاه را با شیوه هایی خلاقانه ایجاد کنید و در معرض دید دیگران قرار دهید تا از میزان ذوق و شوق هنری شما به وجد بیایند.

به جای آنکه وقت خود را بری طراحی اشیاء سه بعدی با جزئیات بالا هدر دهید ، Plotagon شما را در نقش کارگردان این پروژه قرار می دهد ! این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که با چند کلیک ساده ، تنظیمات خاصی را انجام دهید و با استفاده از مدل های از پیش آماده شده ، آنان را درست مطابق سلیقه خودتان به حرکت درآورید. شما به سادگی می توانید با انتخاب صحنه یا سکانس مورد نظرتان ، شخصیت های خود را به تایم لاین وارد کرده و دیالوگ های مورد نظر خود را به آن ها اختصاص دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Plotagon را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Plotagon :

– دارا بودن ابزارهای از پیش آماده شده مناسب برای ساخا آثار هنری زیبا

– ساخت انیمیشن های کوتاه تأثیر گذار

– مناسب برای ویدیوهای تبلیغاتی فانتزی

– امکان تعریف دیالوگ برای شخصیت ها

– دارا بودن شخصیت های از پیش طراحی شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 239 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR