دانلود بازی Pepper Panic Saga 1.0.0 – حماسه فلفل ها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Pepper Panic Saga 1.0.0 - حماسه فلفل ها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Pepper Panic Saga برای اندروید

| بازی حماسه فلفل ها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Pepper Panic Saga 1.0.0 نام بازی جدیدی در سبک سری بازی های Match 3 برای دوست داران این سبک در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. بازی حماسه فلفل های رنگارنگ ، دنیایی بسیار زیبا و گرافیکی است که شما را به حذف کردن و جا به جایی فلفل های رنگی ترغیب می کند. در این بازی که تعداد 100 مرحله هیجان انگیز و چالش بر انگیز در آن تعبیه شده است ، می توانید یکی از جذاب ترین لذت های سری بازی های Match 3 را تجربه کنید.

هر یک از این فلفل ها مطابق با رنگ منحصر به فردی که دارند ، تا یک میزان خاص رشد کرده و سپس منفجر می شوند ، اینجاست که نهایت هیجان در حماسه فلفل ها خود را آشکار می کند ! بازی جدید Pepper Panic Saga ، بازی جدیدی از سوی سازندگان بازی های محبوب Candy Crush Saga و Farm Heroes است ، از این رو به شما پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از دوست داران بازی محبوب کندی کراش هستید ، Pepper Panic Saga را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی War For Speed Legends را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Pepper Panic Saga1 Pepper Panic Saga2 Pepper Panic Saga3 Pepper Panic Saga4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR