دانلود Instagiffer 1.62 + Portable – تبدیل ویدیو به انیمیشن GIF

دانلود Instagiffer 1.61 + Portable - تبدیل ویدیو به انیمیشن GIF

 

دانلود Instagiffer

| نرم افزار تبدیل ویدیو به انیمیشن GIF |

 

Instagiffer 1.62 + Portable نام نرم افزاری جدید ، به منظور تبدیل مستقیم فایل های ویدیویی ، به انیمیشن های GIF است. اگر شما هم دوست دارید بخشی از ویدیوی در حال پخش از وب سایت های پخش آنلاین ویدیو نظیر Youtube و یا بخشی از یک بازی کامپیوتری را به قطعه ای کوتاه از انیمیشن GIF تبدیل کنید ، ما در اینجا ساده ترین روش ممکن را در پیش رویتان قرار داده ایم. Instagiffer قادر است تنها با چند کلیک ساده ، ویدیوهای مورد نظرتان را با انواع فرمت های MKV, FLV, AVI, MP4 ، به انیمیشن های متحرک GIF تبدیل نماید.

با توجه به همه گیر شدن استفاده از انیمیشن های کم حجم و جالب GIF در شبکه های اجتماعی به خصوص در شبکه اجتماعی محبوب Telegram ، هم اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که شما نیز می توانید ویدیوهای مورد نظرتان را به انیمیشن های متحرک GIF تبدیل کرده و آنان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. نکته مهم در مورد Instagiffer رایگان بودن آن است ، ضمن اینکه این نرم افزار هیچگونه تگ تبلیغاتی را در فایل GIF خروجی شما اضافه نمی کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Instagiffer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Instagiffer :

– امکان ساخت انیمیشن های GIF از فایل های ویدیویی

– امکان استفاده از ویدیوهای آنلاین نظیر ویدیوهای سایت یوتیوب

– امکان ساخت GIF های کم حجم و فشرده با حجم کمتر از 1 مگابایت

– امکان ساخت GIF های جالب 2×2

 

تغییرات نسخه جدید :

Youtube To GIF Conversion. Supports Hundreds Of Online Video Sites In Addition To Youtube
Creates Optimized, Quality Gifs Under 1MB In Size
Open And Edit Existing GIF Files (Handy For Captioning / Resizing)
Make Cool 2×2 GIF Sets



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 + 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR