دانلود ZMover 8.11 Build 21032 – نرم افزار مدیریت طرح بندی دسکتاپ

دانلود ZMover 8.11 Build 21032 - نرم افزار مدیریت طرح بندی دسکتاپ

 

دانلود ZMover

| نرم افزار مدیریت طرح بندی دسکتاپ |

 

ZMover 8.11 Build 21032 نام نرم افزاری به منظور مدیریت و طرح بندی صفحه دسکتاپ کامپیوتر ، با اعمال تغییرات دقیق برای پنجره های نرم افزارهای مختلف است. به جای آن که هر بار با تنظیم محل قرارگیری پنجره ها و یا تغییر سایز آنان وقت خود را تلفک نید ، یک بار برای همیشه با استفاده از این برنامه ، محل دقیق پنجره مورد نظرتان را تنظیم کرده و سپس برای همیشه از آن در محل دقیق خود استفاده کنید. فرقی نمیکند که کامپیوتر شما دارای یک یا چند مانیتور باشد ، چرا که ZMover می تواند در هر حالت برایتان کانفیگ های مختلفی را به طور خودکار اعمال کنید تا تمامی نیازهایتان با چند کلیک ساده فراهم شوند.

ZMover در پس زمینه ویندوز عمل کرده و عملیات تعیین شده را انجام می دهد. بدین ترتیب تمامی اپلیکیشن ها به محض اجرا شدن ، در محل دقیق خود و با اندازه ای از پیش تعیین شده اجرا خواهند شد. این نرم افزار ، جعبه ای از ابزارهای کوچک و کاربردی است که شما را در امر مدیریت طرح بندی دقیق دسکتاپ یاری می دهد تا بتوانید مدیریتی بسیار لذت بخش را برای مدیریت پنجره ها در ویندوز تجربه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار ZMover را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ZMover :

– امکان مدیریت حرفه ای پنجره ها ، لایه بندی و تغییر اندازه و محل قرارگیری

– مناسب برای کامپیوترهایی با چندین مانیتور

– امکان بک آپ گیری از طرح بندی دسکتاپ

– عملکرد ساده در پس زمینه ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Keygen.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و از لیست Product گزینه ZMover را انتخاب و بر روی Generate کلیک کنید
– بر روی گزینه Copy کلیک کنید تا کد فعال سازی کپی شود
– با استفاده از کد کپی شده برنامه را فعال کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR