دانلود Secure File Deleter Pro 6.03 + Portable – حذف غیرقابل بازگشت فایل ها

دانلود Secure File Deleter 5.02 + Portable - حذف غیرقابل بازگشت فایل ها

 

دانلود Secure File Deleter

| نرم افزار حذف غیرقابل بازگشت فایل ها |

 

Secure File Deleter Pro 6.03 + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی ، در زمینه حذف دائمی فایل ها از هارد دیسک است. آیا شما هم قصد فروش هارد دیسک ، فلش دیسک و یا مموری کارت خود را دارید ؛ اما همچنان از امکان قابل بازیابی بودن داده هایتان نگران هستید؟ در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید آشنا کنیم تا به کمک آن بتوانید فایل های خود را به طور دائم از دیسک های مختلف حذف کنید ، به گونه ای که حتی توسط قدرتمندریت نشیوه های ریکاوری ، قابلیت بازگردانی را نداشته باشند !

این نرم افزار ، با استفاده از الگوریتم هایی استاندارد و مورد تأیید ، بخش های مختلف دیسک مورد نظر شما را به طور کامل از فایل هایتان پاک می کند و به جای آنان ، داده هایی رندم را جایگذاری و سپس حذف می کند. این عمل چندین مرتبه تکرار می شود تا در نهایت ، امکان بازگردانی داده هایتان به 0 برسد.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Secure File Deleter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Secure File Deleter :

– قابلیت حذف دائم و غیرقابل بازگردانی داده ها

– شیوه ای امن برای حذف کامل فایل های دیسک

– جلوگیری از بازیابی و ریکاوری اطلاعات

– پشتیبانی از انواع الگوریتم های استاندارد و مورد تأیید امنیتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 + 2.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR