دانلود بازی Plague Inc Evolved برای PC

دانلود بازی Plague Inc Evolved برای PC

 

دانلود بازی Plague Inc Evolved برای کامپیوتر

| بازی مبارزه با عامل های بیماری زا |

| نسخه PLAZA |

 

Plague Inc Evolved بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Ndemic Creations ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. پاتوژن شما به تازگی آلوده به ویروس Patient Zero شده است. اکنون شما می بایست در یک ماجراجویی دلهره آور با پایان تاریخ بشریت رو به رو شوید ، چرا که تحولی مرگبار بر روی زمینیان سایه انداخته و جان انسان ها را از آنان می گیرد. یکی از مهم ترین نکات قابل توجه در بازی Plague Inc Evolved ، شبیه سازی دقیق مدل های عفونی و اشکال میکروسکوپی آنان است که بارها در مورد آن صحبت شده است.

در این بازی ، تعداد 10 نوع بیماری مختلف ، گریبان گیر بشریت می شوند و شما لازم است برای مقابله با هریک از آنان ، از سلاح های مخصوص به آنان استفاده کنید. از جمله آن ها می توان به کنترل ذهن زامبی ها ، سلاح های بیولوژیکی و … اشاره کرد. محیط گرافیکی این بازی با جزئیات بسیار دقیق و گرافیک 3 بعدی آماده سازی شده است ، به عنوان مثال شما می توانید در سطح شهر ، سلامت افراد را تنها با نگاه کردن آنان تشخیص دهید و از اسکنرهای بدن نهایت استفاده را کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Plague Inc Evolved را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Plague Inc Evolved1 Plague Inc Evolved2

 

Plague Inc Evolved3 Plague Inc Evolved4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP SP3
Processor: 2.0 GHz Dual Core Processor
RAM: 1 GB RAM
Graphic Card: Integrated Graphics 512MB
Hard Disc: 500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 522 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR