دانلود بازی Metal Slug Defense 1.44.1 – سرباز کوچک برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Metal Slug Defense 1.42.0 - سرباز کوچک برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Metal Slug Defense برای اندروید

| بازی سرباز کوچک برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Metal Slug Defense 1.44.1 نام نسخه اندروید بازی محبوب و بسیار پرطرفدار سرباز کوچک می باشد که در مارکت اندروید ، با تعداد بیش از 29 میلیون دانلود ، به یکی از محبوب ترین عنواین گوگل پلی تبدیل شده است. Metal Slug Defense عنوانی بسیار محبوب و نام آشنا برای کنسول بازان سال های گذشته است که اکنون به فروشگاه اندروید نیز راه پیدا کرده است. از این رو در صورتی که شما هم خاطرات بسیاری با مراحل چالش بر انگیز بازی سرابازن کوچک دارید ، پیشنهاد می کنیم نسخه اندرویدی آن را نیز از دست ندهید. این بازی با کنترل هایی ساده و بسیار آسان ، به شما این امکان را می دهد که در نقش 4 سرباز مختلف و کوچک ظاهر شده و با دشمنان مبارزه کنید.

شما در بازی Metal Slug Defense همانند نسخه قبلی می توانید با تعداد حداکثر 4 پلیر مختلف ، جذابیت های این بازی را تجربه کرده و اوقات فراغت خود را با آن بگذرانید. محیط بازی سرباز کوچک ، به صورت 2 بعدی طراحی شده و با وجود گرافیک کلاسیک خود ، همچنان توجه علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کرده است. در بازی سرباز کوچک شما می توانید مبارزاتی بسیار هیجان انگیز را با حضور صدها تن از دشمنانتان تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی iSlash 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal Slug Defense1 Metal Slug Defense2 Metal Slug Defense3 Metal Slug Defense4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR