دانلود Vectir Remote Control 3.8.3.5 – کنترل از راه دور کامپیوتر (نسخه ویندوز)

دانلود Vectir Remote Control 3.8.3.5 - کنترل از راه دور کامپیوتر (نسخه ویندوز)

 

دانلود Vectir Remote Control

| نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر |

 

Vectir Remote Control 3.8.3.5 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، به منظور کنترل از راه دور کامپیوتر به وسیله انواع گوشی ها و تبلت ها است. به کمک این نرم افزار شما کاربران می توانید کنترل دسکتاپ کامپیوتر خود را از راه های ارتباطی وایرلس ، بلوتوث ، اینفرارد و … به دست بگیرید. با برقراری این ارتباط ، می توانید کنترل ماوس را در گوشی یا تبلت به دست بگیرید و یا با کیبورد مجازی اقدام به تایپ کنید. شما می توانید به سادگی کنترل کامل فعالیت های مختلف کامپیوتر را با گوشی یا تبلت خود از طریق روش های ارتباطی Wireless, Bluetooth, Infrared انجام دهید ؛ به عنوان مثال می توانید نرم افزارهای مختلف را اجرا کنید و با آنان کار کنید و یا در صورت تمایل حتی کامپیوتر را Shutdown کنید !

کارکرد نرم افزار Vectir Remote Control کاملا متفاوت با ابزارهای مدیریت ریموت دسکتاپ است ، در واقع عملکرد این نرم افزار به صورت مجزا از اینترنت است ، Vectir Remote Control جهت کنترل دسکتاپ کامپیوترهای شخصی شما از طریق روش های بی سیم بلوتوث ، WiFi یا اینفرارد طراحی شده و از این جهت نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد. تصور کنید ضمن اتصال به کامپیوتری ویندوزی تان ، بتوانید کنترل انواع نرم افزارها از قبیل iTunes, Winamp, Windows Media Player, Power Point و … را به صورت از راه دور توسط گوشی موبایل یا تبلت خود به دست بگیرید ! در این مطلب از سایت یاس دانلود ، نسخه ویندوزی این نرم افزار را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم تا شرایط ارتباط گوشی ها و تبلت های تان فراهم گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vectir Remote Control را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vectir Remote Control :

– قابلیت به دست گرفتن کنترل دسکتاپ ویندوز و نرم افزارهای کاربردی از طریق گوشی ها و تبلت ها

– امکان به دست گرفتن کنترل انواع نرم افزارها از قبیل iTunes, Winamp, Windows Media Player, Power Point و…

– نصب آسان و راه اندازی ساده نسخه سرور و کلاینت

– امکان به دست گرفتن کنترل ماوس و کیبورد

– سازگاری با ویندوز 10 ، اندروید ، ویندوز فون و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR