دانلود GetGo Download Manager 5.3.0.2712 + Portable – دانلود منیجر

دانلود GetGo Download Manager 5.3.0.2712 + Portable - دانلود منیجر

 

دانلود GetGo Download Manager

| نرم افزار دانلود منیجر |

 

GetGo Download Manager 5.3.0.2712 + Portable نام نرم افزاری جدید به منظور دانلود سریع فایل ها و مدیریت دانلود فایل های شما از اینترنت کنید. به کمک این نرم افزار شما می توانید به سادگی انواع فایل ها را در میان سرورها و کلاینت ها منتقل کنید. رابط کاربری این نرم افزار دارای طراحی متفاوت و بسیار زیبایی است که کارکرد آن را تا حد بسیاری ساده سازی کرده است. در بخش Downloads ، شما می توانید لیست و نمایش دقیقی از فایل های در حال دانلود ، دانلودهای متوقف شده ، دانلودهای در حال انجام ، دانلودهای کامل شده ، تاریخچه فایل های دانلودی و … را به خوبی مشاهده کنید.

در بخش Properties شما می توانید اطلاعات کاملی از فایل های دانلودی را مشاهده کنید ، این اطلاعات عبارتند از حجم فایل ، زمان طی شده ، فرمت فایل ، نام فایل و بسیاری دیگر از اطلاعات کاربردی برای دانلود فایل ها ؛ شما به سادگی می توانید با کلیک بر روی لینک ها و یا وارد کردن URL ها در کادر مربوطه ، دانلود جدیدی را آغاز کنید و یا آن را به لیست صف وارد کنید و مطابق با زمان بندی دلخواهتان آن را دانلود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GetGo Download Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GetGo Download Manager :

– امکان دانلود آسان انواع ویدیوهای آنلاین با فرمت های MP4, MKV, WEBM, MP3, FLV, WMV, AVI, MPG, WMA

– دارا بودن قابلیت شتاب دهندگی سرعت دانلود فایل ها

– دارا بودن قابلیت شخصی سازی یوز اینترفیس

– رابط کاربری زیبا

– سازگاری کامل با انواع مرورگرهای وب

– رایگان و بدون تبلیغات مزاحم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.8 + 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR