دانلود بازی Call of Duty Heroes 4.9.1 – ندای وظیفه قهرمانان برای اندروید

دانلود بازی Call of Duty Heroes 2.2.0 - ندای وظیفه قهرمانان برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Call of Duty Heroes برای اندروید

| بازی ندای وظیفه قهرمانان برای اندروید + دیتا |

| بازی آنلاین |

 

Call of Duty Heroes 4.9.1 عنوانی دیگر از سری بازی های محبوب و بسیار پرطرفدار کال آف دیوتی این بار برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. ارتشی قهرمانانه و افسانه ای از مردان جنگی را فرماندهی کنید ! سربازان نخبه ، هواپیماهای بدون سرنشین و نیروهای نظامی آموزش دیده را در نبردهایی با استراتژی 3 بعدی هدایت نمایید. پایگاه خود را برپا کنید و آموزش نیروهای نخبه را آغاز نمایید ، چرا که فرصت چندانی برای تسلط کامل بر دشمنان در اختیار ندارید ! در این بازی شما کنترل کاملی بر روی انواع قهرمانان و از جمله هلیکوپترهای تیرانداز دارید ؛ بازی از یک پایگاه کوچک و ساده شروع می شود و شما هدایت آن را به دست می گرید. با گذر زمان و پیاده سازی مهارت های جنگی و نظامی تان بر روی آن ، می توانید آن را به پایگاهی غیرقابل نفوذ و بسیار قدرتمند تبدیل نمایید.

پس از استحکام نیروهای جنگی و آماده سازی پایگاه قدرتمند خود ، می توانید حملاتی بزرگ را به سوی دشمنان ترتیب دهید ! این بازی دارای امکانات کنترلی کامل بر روی قهرمانان به صورت الهام گیری شده از عناوین محبوب Call of Duty 4: Modern Warfare و Call of Duty: Black Ops II می باشد ، از این رو پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از دوست داران سری بازی های کال آف دیوتی بوده اید ، تجربه خارق العاده آن را در گوشی یا تبلت اندرویدی تان از دست ندهید. وجود تعداد بسیاری از اسلحه های مدرن ، امکان استفاده از 30 سازه مختلف برای برپایی پایگاه نظامی و امکانات استفاده از تجهیزات جنگی هوشمند نظیر پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین از جمله نقاط قوت در مورد این بازی است. هم اکنون می توانید بازی Call of Duty Heroes را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Call of Duty Heroes1 Call of Duty Heroes2 Call of Duty Heroes3 Call of Duty Heroes4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی بعد از اتصال به اینترنت اتومات دانلود خواهد شد.(حجم دیتا بیش از 50 مگا بایت)

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR