دانلود بازی Tank-O-Box 2.0 – نبرد تانک ها برای اندروید

دانلود بازی Tank-O-Box 2.0 - نبرد تانک ها برای اندروید

 

دانلود بازی Tank-O-Box برای اندروید

| بازی نبرد تانک ها برای اندروید |

 

Tank-O-Box 2.0 نام نسخه اندرویدی بازی کامپیوتری محبوب Tank-O-Box است. اگر شما هم از دوست داران بازی هایی با حضور تانک های قدرتمند با جلوه ویژه های انفجاری هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی Tank-O-Box را از دست ندهید. اکنون در نسخه اندرویدی این بازی تعداد 55 مرحله چالش بر انگیز وجود دارد که شما می توانید در طی آن با 8 نوع مختلف از تانک ها به جنگ بپردازید. انواع خودروهای زره ای و بسیاری از جلوه ویژه های گرافیکی از نقاط قوت این بازی به شمار می آیند.

در آغاز بازی مناظری سر سبز با حضور تانک هایی دیده می شوند که بر روی زمین می خزند ، شما می بایست با جمع آوری حامیان خود ، دشمن را بمباران کرده و او را مجبور به عقب نشینی کنید. Tank-O-Box دارای محیط گرافیکی 3 بعدی با بهره گیری از جلوه های صوتی لذت بخش است که هیجان خاصی را به محیط بازی می بخشد ، شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره و یا دو نفره با دوستان خود انجام داده و مهارت های نبرد با تانک را با آنان به چالش بکشانید. هم اکنون می توانید بازی Tank-O-Box را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank-O-Box1 Tank-O-Box2 Tank-O-Box3 Tank-O-Box4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR