دانلود بازی Sebastien Loeb Rally EVO برای PC

دانلود بازی Sebastien Loeb Rally EVO برای PC

 

دانلود بازی Sebastien Loeb Rally EVO برای کامپیوتر

| بازی مسابقات رالی 2016 |

| نسخه CODEX |

 

Sebastien Loeb Rally EVO بازی جدیدی در سبک مسابقه ای و ورزشی می باشد که در سال 2016 توسط Milestone S.r.l ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی Sebastien Loeb Rally EVO ، مسابقات اتومبیل رانی را در سطحی جدید از شبیه سازی و تعامل به تصویر می کشد. این بازی به شما این امکان را می دهد که مسابقاتی هیجان انگیز را با استفاده از خوردوهای گذشته تا به امروز در معروف ترین جاده های جهان تجربه کنید. اگر شما هم از علاقه مندان به دنیای رالی و رانندگی خودروها هستید ، پیشنهاد ما این است که عنوان قدرتمند و محبوب سری بازی های اتومبیل رانی 2016 یعنی Sebastien Loeb Rally EVO را از دست ندهید. تجربه ای واقع بینانه از میل تجربه به رانندگی را در بازی محبوب Sebastien Loeb Rally EVO ، بسیار حرفه ای تر از گذشته مشاهده خواهید کرد. Sebastien Loeb Rally EVO شما را قادر می سازد بازی های رالی را به گونه ای که تا به حال ندیده اید تجربه کنید. شمارش معکوس آغاز شده و چراغ ها شروع به سبز شدن می کنند ، پای راست خود را بر روی پدال گاز فشار داده تا سر و صدای سرسام آور و بسیار هیجان انگیزی را ایجاد کنید. قدرت موتور اتومبیل موجب چرخش فوق سریع چرخ های عقب شده و آسفالت جاده ، برف و یا گل و لای را به هوا پرتاب می کنند ، از این رو با توجه به لغزنده بودن جاده ، می بایست سعی کنید کنترل خودرو را از دست ندهید !

رقبای شما در طول مسابقات ، از هیچ تلاشی برای پشت سر گذاشتنتان دریغ نخواهند کرد ؛ از این رو لازم است تا می توانید از آنان سبقت گرفته و به خط پایان نزدیک شوید. اگر شما هم تا به حال تجربه واقعی بازی های رالی را نداشته و دوست دارید که مهارت های اتومبیل رانی خود را در جاده های خاکی ، برفی و یا مسیرهای پر پیچ و خم و … به چالش بکشانید ، Sebastien Loeb Rally EVO یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید. در روند بازی موزیک های پس زمینه هیجان خاصی را به حال و هوای رانندگی شما القا می کنند ، همچنین با بهره گیری از حالت تغییر آب و هوای پویا ، ممکن است در طول یک مسابقه چندین آب و هوای مختلف را تجربه کنید. همانند دنیای اتومبیل رانی رالی ، دستیار راننده همواره در طول مسیر ، دستورالعمل های مهمی را ارائه می کند که ضمن دقت به آنان می توانید در زمانی کوتاه تر به خط پایان نزدیک شوید. در انتها می توان به مجموعه خودروهای حرفه ای و مدرن بازی Sebastien Loeb Rally EVO اشاره کرد ؛ هر یک از این خودروها دارای قابلیت ها و ویژگی هایی منحصر به فرد هستند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sebastien Loeb Rally EVO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sebastien Loeb Rally EVO1 Sebastien Loeb Rally EVO2

 

Sebastien Loeb Rally EVO3 Sebastien Loeb Rally EVO4

 

Sebastien Loeb Rally EVO5 Sebastien Loeb Rally EVO6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit / Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10
Processor: Intel Core2 Quad Q6600 @ 2.40ghz / AMD A6-3670K 2,7 Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Gigabyte GF GTX 660Ti / Radeon R9 270X
Directx: Version 10
Storage: 30 GB Available Space
Sound Card: Directx Compatible
Additional Notes: These Limits Are Temporary And Are Subject To Change At Any Time

سیستم پیشنهادی :

Os: Windows 7 / Windows 8 / Windows Pro 8.1 / Windows 10
Processor: Intel Core I5-4690k 3.5ghz / Amd Fx-6300 Six-Core
Memory: 8 Gb Ram
Graphics: Nvidia Geforce Gtx 960 / Radeon R9 290
Directx: Version 11

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 27.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR