دانلود بازی Stickman Striker 3.0.0 – تیراندازی استیکمن ها برای اندروید

دانلود بازی Stickman Striker 3.0.0 - تیراندازی استیکمن ها برای اندروید

 

دانلود بازی Stickman Striker برای اندروید

| بازی تیراندازی استیکمن ها برای اندروید |

 

Stickman Striker 3.0.0 عنوانی جدید از سری بازی های استیکمن برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. استیکمن خود را کنترل کرده و در برابر دشمنان ایستادگی کنید. به سمت جلو حرکت کرده و اقدامات صحیح انجام دهید ، در آغاز بازی استیکمن شما دارای یک اسلحه کلت ساده است ، رفته رفته می توانید به مجموعه ای از انواع اسلحه های جدیدتر نیز دست پیدا کنید و با سرعت بیشتری دشمنان را نابود کنید. اسلحه هایی که در ادامه این بازی در اختیار شما قرار می گیرد به گونه ای هستند که می توانید با یک نوع از آنان تنها با یک شلیک چندین دشمن را در یک زمان نابود کنید ! نکته مهم در انجام مأموریت های ضربتی این است که در هر شرایطی ، اسلحه مخصوص به آن را انتخاب کرده و از آن برای جلوگیری از نفوذ دشمن استفاده کنید.

اینکه هر مأموریت را با موفقیت پشت سر بگذارید باعث می شود که جوایز متعددی کسب کنید. همواره می توانید با جمع آوری پول بیشتر ، اسلحه های خود را ارتقا داده و قدرت اسلحه ها و تعداد گلوله های آنان را افزایش دهید. استیکمن ها در بازی Stickman Striker به سادگی قابل کنترل می باشند. با حرکت دادن انگشتتان بر روی صحه می توانید آدمک خود را حرکت دهید ، همچنین ضربات شما بر روی صفحه نمایش عمل شلیک را انجام می دهد. هم اکنون می توانید بازی Stickman Striker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Striker1 Stickman Striker2 Stickman Striker3 Stickman Striker4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR