دانلود ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت با حضور ستارگان رئال مادرید

دانلود ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت با حضور ستارگان رئال مادرید

 

دانلود ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت

| با حضور ستارگان رئال مادرید |

 

ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت با حضور ستارگان رئال مادرید ! کمپانی مایکروسافت ، در یک ویدیوی تبلیغاتی جدید  با عنوان “بیش از این چه می‌خواهید؟” ، به سراغ ستارگان تیم باشگاهی رئال مادرید رفته تا این بار شگفتی محصولات خود از قبیل مایکروسافت بند ، سرفیس و ویندوز 10 موبایل را به قدرت کهکشانی های رئال مادرید گره بزند. شرکت مایکروسافت در تلاش است تا ضمن همکاری با باشگاه رئال مادرید ، از محبوبیت بازیکنان این تیم برای معرفی هرچه بهتر محصولات جدیدش بهره ببرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، قصد داریم جدیدترین ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت را با حضور برخی از ستارگان باشگاه رئال مادرید با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. پس پیشنهاد ما این است در صورتی که از دوست داران باشگاه رئال مادرید هستید ، این ویدیوی جذاب را از دست ندهید !

در راستای فروش محصولات جدید مایکروسافت از قبیل Microsoft Band ، Lumia 950 XL و Surface Pro ، مایکروسافت یک تبلیغ ویدیویی جدید را با حضور ستارگانی همچون کریستیانو رونالدو ، راموس ، په په ، مارسلو و ایسکو آماده کرده است که هر یک از آنان با بیان دیالوگی کوتاه ، به قدرت و کیفیت بی نظیر محصولات مایکروسافت اشاره می کنند. هم اکنون می توانید این ویدیوی تبلیغاتی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 5.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR