دانلود Battery Indicator Pro 2.6.0 – نمایش وضعیت باطری اندروید

دانلود Battery Indicator Pro 2.6.0 - نمایش وضعیت باطری اندروید

 

دانلود Battery Indicator Pro برای اندروید

| نرم افزار نمایش وضعیت باطری اندروید |

 

Battery Indicator Pro 2.6.0 نام نرم افزاری به منظور مانیتورینگ وضعیت باطری گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. آیا تا به حال به این فکر بوده اید که بتوانید نمایش دقیقی از وضعیت باطری دستگاهتان را مشاهده کنید؟ نمایش وضعیت باطری در سیستم عامل اندروید به صورت پیش فرض ، یک درصد کلی از وضعیت باقی مانده را به نمایش می گذارد. نرم افزار Battery Indicator Pro می توانید جزئیات دقیقی از وضعیت مصرف ، زمان شارژ و زمان تخلیه شارژ باطری را به نمایش بگذارد.

Battery Indicator Pro با دارا بودن مجموعه ای از ویدجت های زیبای هوم اسکرین ، جزئیت باطری دستگاه شما را در نمایی بسیار زیبا و گرافیک به شما نمایش می دهد تا بتوانید همواره از وضعیت زمان شارژ و دشارژ آن مطلع شوید. یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار تقسیم بندی شکل گرافیکی باطری به رنگ های مختلف و نمایش دادن وضعیت های بحرانی و طبیعی است. علاوه بر این ها Battery Indicator Pro می تواند دمای باطری ، میزان ولتاژ و بسیاری دیگر از اطلاعات مفید را در اختیارتان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار Battery Indicator Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Battery Indicator Pro1 Battery Indicator Pro2 Battery Indicator Pro3 Battery Indicator Pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR