دانلود بازی Car Crash Maximum Destruction 1.0 – تصادف ماشین ها برای اندروید

دانلود بازی Car Crash Maximum Destruction 1.0 - تصادف ماشین ها برای اندروید

 

دانلود بازی Car Crash Maximum Destruction برای اندروید

| بازی تصادف ماشین ها برای اندروید |

 

Car Crash Maximum Destruction 1.0 نام بازی جدیدی است که همانطور که از اسم آن پیداست ، شما با رانندگی خودروهای قوی هیکل ، بزرگ و قدرتمند طرف هستید که در آن چشم اندازهایی از تصادفات اتومبیل ها با ماکزیمم میزان تخریب را شاهد خواهید بود. پشت فرمان خودروی قوی هیکل خود نشسته و شتاب آن را تا حداکثر افزایش دهید تا به سرعتی هیجان انگیز برسید ، موانع مختلف را پشت سر گذاشته و در تلاش باشید تا کمترین میزان تخریب را در گذر از آنان به خودرویتان تحمیل کنید.

در بازی Car Crash Maximum Destruction ، حداکثر میزان تخریب و انهدام خودروها را به چشم خواهید دید ! چرا که این بازی با گرافیک مبتنی بر فیزیک و صحنه های گرافیکی بسیار واقع گرایانه ، شما را از تماشای این صحنه ها شگفت زده خواهد کرد. در این بازی شما می توانید برای هدایت خودروهای و به نمایش گذاشتن یک رقابت هیجان انگیز ، پرش هایی بسیار دیدنی را از روی سکوها انجام دهید و رقبای خود را به چالش بکشانید. هم اکنون می توانید بازی Car Crash Maximum Destruction را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Crash Maximum Destruction1 Car Crash Maximum Destruction2 Car Crash Maximum Destruction3 Car Crash Maximum Destruction4

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR