دانلود Alternate Pic View 2.130 – مشاهده و ویرایش تصاویر

دانلود Alternate Pic View 2.130 - مشاهده و ویرایش تصاویر

 

دانلود Alternate Pic View

| نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر |

 

Alternate Pic View 2.130 نرم افزاری کم حجم و کاربردی به منظور مشاهده تصاویر و همچنین اعمال برخی تغییرات بر روی آن ها است. این نرم افزار از انواع فرمت های تصویری از قبیل BMP, JPG, PCX, TGA, WMF پشتیبانی دارد و با دارا بودن یک محیط کاربری ساده ، تجربه ای بسیار عالی را جهت کار با تصاویر برای کاربر فراهم می کند. تصاویر مورد نظر کاربران از طریق بخش مرورگر فایل و یا عمل Drag & Drop می توانند به محیط نرم افزار اضافه شوند. از جمله امکانات ویرایشی که به کمک Alternate Pic View کاربران می توانند از آن ها برای ویرایش تصاویر خود استفاده کنند می توان به مواردی همچون : امکان کشیدن خط ، ترسیم فلش ها ، ترسیم مستطیل ، کار با اشکال ، نوشتن متن ، عملیات Undo/Redo و… اشاره کرد.

با بهره گیری از ویژگی زوم در این نرم افزار می توانید جزئیات تصاویر را مشاهده کنید. برای نمایش تصاویر می توانید از حالت فول اسکرین بهره ببرید و یا در صورت تمایل می توانید اسلایدشوهایی زیبا را از عکس هایتان ایجاد کنید. پیش نمایش بند انگشتی ، قابلیت Crop کردن بخشی از عکس ، امکان چرخاندن تصاویر ، قابلیت آینه ، قابلیت Flip ، اعمال انواع افکت های Blur ، کنتراست و میزان روشنایی از جمله قابلیت های ویرایشی این نرم افزار به شمار می آیند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Alternate Pic View را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alternate Pic View :

– قابلیت ساخت اسلایدشوی تصاویر

– پشتیبانی از تصاویر بند انگشتی

– قابلیت های ترسیم اشیا

– امکان ساخت کاشی تصاویر

– قابلیت ترکیب عکس ها

– نمایش حرفه ای عکس ها

جایگزینی مناسب برای نمایشگر تصاویر ویندوز

– پشتیبانی از انواع فرمت های رایج تصاویر

– قابلیت ترسیم اشکال رایج

– امکان از بین بردن رنگ قرمز چشم ها

– امکان اعمال افکت های محبوب بر روی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR