دانلود MD5 Checksum Tool 4.2 Final + Portable – ساخت و بررسی چک سام

دانلود MD5 Checksum Tool 4.0 Final + Portable - ساخت و بررسی چک سام

 

دانلود MD5 Checksum Tool

| نرم افزار ساخت و بررسی چک سام |

 

MD5 Checksum Tool 4.2 Final + Portable نام نرم افزاری ساده جهت ایجاد کردن چک سام های هش MD5/SHA1 می باشد. شما به کمک این نرم افزار می توانید به سادگی از یک فایل یا استرینگ ، چک سام مورد نظر خود را ایجاد کنید. چک سام در زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید از صحت یک فایل اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال امروزه برخی وب سایت ها ، برای دانلود فایل های حجیم خود ، چک سام هایی را در قالب هش های MD5/SHA1 ایجاد می کنند و آن را در کنار لینک های دانلود قرار می دهند. کاربران با دانلود فایل ها ، جهت اطمینان از اینکه فایل ها به خوبی دانلود شده و ناقص نیستند ، چک سام فایل دانلودی را با چک سام اعلام شده مطابقت می دهند. در صورتی که هر دو دارای یک مقدار یکسان باشند ، این فایل به درستی دریافت شده است.

الگوریتم های پشتیبانی شده در این نرم افزار عبارتند از MD5, SHA1, SHA256, SHA384, SHA512. به کمک MD5 Checksum Tool می توانید چک سام تمامی فایل های موجود در یک فولدر را بررسی کنید و گزارشی از تمامی چک سام های آنان ایجاد نمایید. از سایر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مقایسه دو هش MD5 ، مقایسه 2 فایل برای مشاهده تفاوت ها و همچنین تولید هش برای استرینگ ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MD5 Checksum Tool را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MD5 Checksum Tool :

– امکان تولید و تعریف هش های MD5/SHA1 برای فایل ها

– پشتیبانی از فایل های حجیم

– قابلیت اضافه کردن MD5 Checksum Tool به منوی راست کلیک برای دسترسی سریع

– پشتیبانی از Drag & Drop

– پشتیبانی از انواع الگوریتم های MD5, SHA1, SHA256, SHA384, SHA512

– امکان تأیید و یا رد مطابقت فایل با هش MD5

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.97 + 3.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR