دانلود 9Locker 2.0.0 + Portable – قفل کردن کامپیوتر با پترن

دانلود 9Locker 2.0.0 + Portable - قفل کردن کامپیوتر با پترن

 

دانلود 9Locker

| نرم افزار قفل کردن کامپیوتر با پترن |

 

9Locker 2.0.0 + Portable نام نرم افزاری جدید جهت قفل کردن کامپیوتر با الگوی پترن است. اگر شما هم از کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی باشید ، احتمالا با شیوه قفل های لاک اسکرین آنان آشنایی دارید ؛ یه صفحه جذاب و دوست داشتنی که از 9 خانه کوچک تشکیل شده و برای گشودن قفل آن می بایست پترن تعریف شده را رسم کنید. 9Locker به شما این امکان را می دهد که کامپیوتر خود را درست همانند گوشی یا تبلت اندرویدی تان قفل کنید ! تصور کنید که از این پس هیچ کاربر دیگری نتواند با قفل قدرتمند مبتنی بر الگوی پترن ، از لاک اسکرین کامپیوتر شما عبور کند.

9Locker در محیط کامپیوتر با ماوس کار می کند ؛ بدین صورت که یک صفحه حاوی خانه های کوچک به صورت 3×3 در پیش رویتان قرار می گیرد و شما می بایست برای گشودن قفل کامپیوتر ، پترن تعریف شده را با ماوس ترسیم کنید. علاوه بر این ها شما حتی می توانید یک پسورد چند رقمی نیز تعریف کنید که در صورت فراموش کردن پترن تعریف شده ، به شیوه سنتی به ویندوز وارد شوید. شما می توانید محیط لاک اسکرین در 9Locker را با بک گراند های زیبا و دلخواه خود شخصی سازی کرده و از محیط گرافیکی آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار 9Locker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار 9Locker :

– روشی عالی و امن برای قفل کردن کامپیوتر

– امکان استفاده از ماوس/انگشت برای باز کردن قفل و ترسیم پترن

– پشتیبانی از کامپیوترهایی با نمایشگر لمسی

– ارسال ایمیل هشدار در صورت ورود ناموفق به آدرس ایمیل شما

– ارسال یک ویدیوی وبکم از تصویر شخصی که پای سیستم شماست از طریق ایمیل

– امکان شخصی سازی محیط لاک اسکرین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.6 + 7.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR