دانلود Sysinternals Suite 2024.01.09 – مجموه ابزار ترمیم و بهینه سازی رایانه

دانلود Sysinternals Suite 2016.01.17 - ترمیم و بهینه سازی رایانه

 

دانلود Sysinternals Suite

| نرم افزار ترمیم و بهینه سازی رایانه |

 

Sysinternals Suite 2024.01.09 نام نرم افزاری جدید به منظور تعمیر ، نگهداری و بهینه سازی کامپیوتر است. به کمک این نرم افزار شما می توانید سیستم عامل خود را پیکربندی کرده و تمامی ایرادات و ارورهای آن را برطرف نمایید. در واقع این نرم افزار ، مجموعه ای از پکیج های حرفه ای را در خود جای داده است که به واسطه آن می توانید رایانه خود را بهینه سازی کنید و از تجربه ای بهتر از کارکرد کامپیوتر لذت ببرید. از آن جا که سیستم عامل ویندوز یک محیط گسترده است ، هر ناحیه از آن نیازمند تنظیماتی خاص و کنترل هایی دقیق است که وجود یک نرم افزار کامل با مجموعه ای از ابزار حرفه ای برای هر بخش مخصوص را می طلبد.

به عنوان مثال شما می توانید نرم افزارهای استارت آپ را کنترل کنید و تعیین کنید چه تعداد نرم افزاری در چه زمان به صورت خودکار بارگذاری شوند ، ویژگی Process Monitor به شما این امکان را می دهد که به طور دقیق پراسس های در حال اجرا در ویندوز را شناسایی کنید و آنان را کنترل کنید. PageDefrag به شما این امکان را می دهد که داده ها را در هارد دیسک فشرده سازی کردی و به اصطلاح آن را دیفراگ کنید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sysinternals Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sysinternals Suite :

– دارا بودن قابلیت مدیریت تبلیغات و بلاک کردن بنرهای مزاحم اینترنتی

– قابلیت مدیریت اتوران ها در ویندوز

– امکان نمایش مشخصات سخت افزاری

– امکان مدیریت و تعمیر رجیستری ویندوز

– دارا بودن قابلیت TCPView

– امکان Whois

– امکان نمایش پراسس ها در حال اجرا

– مدیریت استارت آپ

 

 

این پکیج شامل ابزارهایی از قبیل زیر است :

AccessChk, AccessEnum, AdExplorer, AdRestore, Autologon, Autoruns, BgInfo, CacheSet, ClockRes, Contig, Coreinfo, Ctrl2Cap, DebugView, Desktops, DiskExt, DiskMon, DiskView, Disk Usage (DU), EFSDump, FileMon, Handle, Hex2dec, Junction, LDMDump, ListDLLs, LiveKd, LoadOrder, LogonSessions, NewSid, NTFSInfo, PageDefrag, PendMoves, PortMon, ProcessExplorer, Process Monitor, ProcFeatures, PsExec, PsFile, PsGetSid, PsInfo, PsKill, PsList, PsLoggedOn, PsLogList, PsPasswd, PsService, PsShutdown, PsSuspend, RegDelNull, RegJump, RegMon, RootkitRevealer, SDelete, ShareEnum, ShellRunas, SigCheck, Streams, Strings, Sync, TCPView, VolumeID, WhoIs, WinObj, VMMap, ZoomIt.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR