دانلود Magic Image Resizer 1.8 – تغییر سایز تصاویر

دانلود Magic Image Resizer 1.8 - تغییر سایز تصاویر

 

دانلود Magic Image Resizer

| نرم افزار تغییر سایز تصاویر |

 

Magic Image Resizer 1.8 نام نرم افزاری جدید و کم حجم به منظور تغییر سایز تصاویر در انواع فرمت های تصویری رایج است. شما به کمک Magic Image Resizer می توانید تصاویرتان را به صورت گروهی تغییر سایز دهید ، به کمک این قابلیت شما می توانید هزاران عکس را تنها با چند کلیک ساده به سایز مورد نظرتان تبدیل کنید. تنها کافیست تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و در ادامه بر روی Resize کلیک کنید ؛ اکنون تمامی تصاویر شما به اندازه های مورد نظرتان تبدیل خواهد گردید.

نرم افزار Magic Image Resizer ، نسبت تصویر را رعایت کرده و در حین تغییر اندازه تصاویر ، تصاویر شما را دراز یا چاق نمی کند ؛ در واقع تصویر شما به همان نسبت و شکل و شمایل ، به اندازه ای دیگر تغییر سایز پیدا می کند. در حین استفاده از این نرم افزار حتی نیازی به تهیه بک آپ از نسخه اورجینال تصویر نیز ندارید ! چرا که Magic Image Resizer تصویر خروجی را در یک ساب فولدر در دایرکتوری تصویر شما ذخیره می کند و فایل اصلی بدون تغییر باقی می ماند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Magic Image Resizer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Magic Image Resizer :

– امکان تغییر سایز تصاویر در کوتاه ترین زمان ممکن

– عدم نیاز به آموزش های مخصوص و متناسب با نیاز انواع کاربران

– قابلیت کارکرد با مجموعه ای گروهی از تصاویر

– دارا بودن حجم بسیار پپایین

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت های JPG, BMP, GIF, PNG و…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR