دانلود DeadLock 1.3.0 Final – پاک کردن فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

دانلود DeadLock 1.3.0 Final - پاک کردن فایل های غیرقابل حذف در ویندوز

 

دانلود DeadLock

| نرم افزار پاک کردن فایل های غیرقابل حذف در ویندوز |

 

DeadLock 1.3.0 Final نام نرم افزاری به منظور حذف فایل های غیرقابل حذف در محیط ویندوز است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام حذف فایل ها در محیط ویندوز ، با ارورهایی آزاردهنده رو به رو شوید؟ البته این مشکل به همینجا ختم نمی شود ! شما حتی نمی توانید اینگونه فایل ها را تغییر نام دهید ، حتی نمی توانید آنان را به محل دیگری منتقل کنید ! هدف اصلی نرم افزار دد لاک ، آنلاک کردن قابلیت دسترسی به فایل هایی است که توسط سایر نرم افزارها در حال استفاده می باشد.

در چنین مواقعی کاربر به هیچ عنوان قادر به حذف ، تغییر نام و یا انتقال دادن فایل مورد نظر نیست ، در صورت اقدام برای هریک از آن ها ، با ارورهای در حال استفاده بودن فایل مواجه می شود. نرم افزار دد لاک به عنوان راه حلی بسیار مفید برای رفع این مشکل ، به سادگی این مشکل آزادهنده را برطرف می کند. تنها کافیست فایل مورد نظرتان را درون محیط نرم افزار Drag&Drop کنید ، ددلاک به طور خودکار تمامی پراسس های مرتبط با آن را از بین می برد تا بتوانید آنان را حذف کرده ، تغییر نام داده و یا منتقل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DeadLock را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DeadLock :

– از بین بردن ارورهای آزادهنده حین جذف فایل ها

– جلوگیری از نمایش ارورها در حین تغییر نام فایل ها و یا انتقال آنان

– آنلاک کردن فایل ها و فولدرها

– حذف فایل ها و فولدرهای غیر قابل حذف

– ادغام سازی با ویندوز اکسپلورر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR