دانلود UC Browser for Windows 6.0.1308.1016.4619 + Portable – مرورگر یو سی برای کامپیوتر

UC Browser for PC.cover  - دانلود UC Browser for Windows 6.0.1308.1016.4619 + Portable - مرورگر یو سی برای کامپیوتر

 

دانلود UC Browser for Windows

| نرم افزار مرورگر یو سی برای کامپیوتر |

 

UC Browser for Windows 6.0.1308.1016.4619 + Portable نام نسخه کامپیوتری مرورگر بسیار محبوب یو سی بروزر برای سیستم عامل ویندوز است. اگر از کاربران قدیمی تلفن های همراه بوده باشید ، احتمالا برای یک بار هم که شده نام UC Browser را شنیده اید ، مرورگری محبوب و بسیار پرسرعت در میان کاربران ایرانی که از اولین نسخه های پلت فرم جاوا ، سیستم عامل سیمبین (نوکیا) گرفته تا سیستم عامل های مدرن iOS و اندروید بوده است. اکنون نسخه دسکتاپ این مرورگر حرفه ای و قدرتمند برای ویندوز عرضه شده است که می توانید از مزایای بسیار چشم گیر آن برای وبگردی در محیط ویندوز بهره ببرید. نسخه جدید مرورگر یو سی بروزر ، دارای رابط کاربری بسیار زیبا و مدرنی است که در ویندوز 10 بسیار زیبا جلوه می کند ، ضمن آنکه این مرورگر وب با بهره گیری از موتورهایی قدرتمند ، سرعت وبگردی فوق العاده بالاتری را نسبت به مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس برایتان به ارمغان می آورد.

یو سی برروز کامپیوتر ، دارای یک دانلودر داخلی است که فایل های مورد نظر شما را با سرعتی بسیار بالا بارگذاری می کند ، این نرم افزار با پشتیبانی از ویژگی سینک ابری ، به شما این قابلیت را می دهد که تمامی تنظیمات و لیست وب سایت های بازدید شده در گوشی های موبایل ، تبلت و کامپیوتر را با هم ادغام کنید و همواره اطلاعات مرورگرها را به صورت یکسان نگه دارید. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از پلاگین ها و قابلیت های شخصی سازی ، یکی از زیباترین مرورگرهای دسکتاپ به شمار می آید که می توانید از وبگردی با آن در محیط کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار UC Browser for Windows را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UC Browser for PC :

– دارا بودن رابط کاربری فوق العاده زیبا

– حفظ امنیت اطلاعات و حریم خصوصی در بازدید از صفحات تقلبی و خطرناک

– وبگردی پرسرعت

– پشتیبانی از انواع پلاگین ها

– دارا بودن امکانات شخصی سازی فراوان

– پشتیبانی از همزمان سازی ابری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 52 + 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR