دانلود بازی Kill Shot Bravo 10.4.0 – شلیک مرگبار براوو برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Kill Shot Bravo 1.3.0 - شلیک مرگبار براوو برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Kill Shot Bravo برای اندروید

| بازی شلیک مرگبار براوو برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Kill Shot Bravo 10.4.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. به تجربه یک بازی جدید و بسیار محبوب در سبک اول شخص و تیراندازی اسناپیر خوش آمدید ! اسلحه خود را آماده کنید و برای تیراندازی هایی کشنده آماده باشید ؛ به قلمرو دشمن وارد شوید و هر بار با استفاده از اسلحه هایی پیشرفته که در اختیار دارید به سوی آنان تیراندازی کنید. در برخی مواقع لازم است از اسلحه تک تیرانداز از راه دور و در نبردهای تن به تن لازم است از مسلسل ها و یا انواع دیگر تفنگ های مدرن استفاده کنید.

Kill Shot Bravo در مجموع دارای بیش از 200 مأموریت مختلف است که مهارت تیراندازی شما را به چالش وامیدارد ، در این بازی شما به عنوان یک نیروی ویژه آموزش دیده ، به مأموریت های مخفی مختلف در سرتاسر جهان اعزام می شوید که طی آن می بایست وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مبارزه های چریکی ، نبرد های تن به تن در اعماق جنگل ها ، کوهستان ها و… از جمله چشم اندازهای اکشن در این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی Kill Shot Bravo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Kill Shot Bravo1 Kill Shot Bravo2 Kill Shot Bravo3 Kill Shot Bravo4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 111 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR