دانلود WiFi Password Decryptor 16.0 + Portable – بازیابی رمزهای WiFi

دانلود WiFi Password Decryptor 5.0 + Portable - بازیابی رمزهای WiFi

 

دانلود WiFi Password Decryptor

| نرم افزار بازیابی رمزهای WiFi |

 

WiFi Password Decryptor 16.0 + Portable نام نرم افزاری مفید و بسیار کاربردی جهت بازیابی رمزهای فراموش شده ارتباط به شبکه های بی سیم WiFi در سیستم شماست. این نرم افزار می تواند به سادگی مجموعه رمزهای فراموش شده و ذخیره شده در سیستم شما را با انواع الگوریتم های رمزگذاری WEP/WPA/WPA2 بازیابی نماید. WiFi Password Decryptor قادر رمزهای ستاره ای که ویندوز موجب جلوگیری نمایش آنان می شود را به شما نمایش دهد ، بدین ترتیب شما می توانید تنها با چند کلیک ساده ، رمز WiFi متصل شده را بازیابی نمایید.

در واقع عملکرد اصلی این نرم افزار هنگامی کاربرد دارد که هنوز یکی از دستگاه های شما به شبکه متصل است ، اما شما رمز آن را به خاطر ندارید. در این هنگام در صورتی که بخواهید با گوشی موبایل یا تبلت خود نیز به شبکه متصل شوید ، مشکل فراموشی پسورد بسیار آزاردهنده است. WiFi Password Decryptor می تواند به سادگی پسورد اتصال به شبکه را شناسایی و آن را در اختیارتان قرار دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WiFi Password Decryptor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WiFi Password Decryptor :

– امکان بازیابی سریع رمزهای شبکه های بی سیم و ذخیره شده در کامپیوتر

– پشتیبانی کامل از انواع الگوریتم های WEP/WPA/WPA2

– امکان نمایش تنظیمات مخفی برای رمزهای WEP/WPA/WPA2

– دارا بودن رابط کاربری ساده و اسان

– نمایش سریع پسورد و امکان کپی کردن آن

– ذخیره رمزها در فرمت های HTML/XML/TEXT/CSV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 + 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR